ستاد هماهنگی هفته ملی کودک در همدان با حضور دستگاه های اجرای برگزار شد

نشست هماهنگی هفته ملی کودک استان همدان با حضور نماینده  از استانداری، صداوسیما، اداره‌های کل آموزش و پرورش، حفاظت محیط‌زیست، کمیته امداد امام خمینی «ره»،  شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی،میراث فرهنگی و گردشگری، نهاد کتابخانه ها، بهزیستی، در سالن مطالعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک همدان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان: در این نشست، شعار هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و روزشمار این هفته اعلام شد و اعضای کارگروه به ارائه فهرست فعالیت‌های خود در هفته ملی پرداختند. هم‌افزایی و همکاری در اجرای برنامه‌های مشترک، اطلاع‌رسانی رویدادها و فعالیت‌های این هفته، حضور مدیران کل در برنامه‌های رادیو و تلویزیون و تشریح فعالیت‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان از جمله مواردی بود که در این جلسه مشترک مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

سپس بهناز ضرابی زاده مدیرکل کانون استان همدان دوران کودکی و نوجوانی را دوران پر نشاط و شادی و کشف و پرورش استعدادها خلاقیت ها خطاب کرد و افزود کانون پرورش فکری نه تنها در این هفته بلکه دیگر روزهای سال را درکنار کودک و نوجوان تلاش بر  آن می شود برنامه های ویژه فرهنگی و هنری و ادبی زمینه تفکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان را فراهم سازند.

همچنین ضرابی زاده گفت در سال گذشته اعضا همدان توانستند در رقابت های استانی، ملی و بین المللی حائز رتبه شوند.

وی در ادامه به اجرای ۹۴۴برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در ۴۴مرکز ثابت و سیار استان همدان در این هفته خبر داد.

ستاد هماهنگی هفته ملی کودک در همدان با حضور دستگاه های اجرای برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری نقاشی ۱۰۰۰متری_عضویت رایگان در مراکز کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در هفته ملی کودک_پخش فیلم در سینما کانون با تخفیف ۶۵٪_عرضه محصولات فرهنگی هنری در فروشگاه کانون پرورش فکری واقع در میدان باباطاهر _برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه گویی مرحله استانی_اعزام پیک امید در مناطق کم برخوردار_شاد پیمایی عروسک های بلند قامت_رونمایی کتاب_کاشت نهال_اهدای کتاب و کتابخانه، برپایی کارگاه های ویژه رایگان فرهنگی هنری ادبی به مدت یک هفته_اجرای بازی های بومی محلی_ اجرای بازی های رومیزی و.... خبر داد.

سپس نمایندگان دستگاه های اجرایی هر یک به تشریح فعالیت های دستگاه خود در هفته ملی کودک پرداختند.

ویژه برنامه هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲مهر با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =