داوران استانی جشنواره قصه‌گویی کانون سمنان معرفی شدند

داوران استانی بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از سوی دبیرخانه‌ی این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، «فروهر معدنی» معاون فرهنگی و مدیر اجرایی جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان و داور چندین دوره جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، «سکینه پارسا» کارشناس فرهنگی کانون سمنان، داور، مدرس و دبیر جشنواره‌های استانی قصه‌گویی، «سیدمحمدرضا طبسی» شاعر، نویسنده، منتقد ادبی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، داوری بخش‌های ملی و آئیینی‌سنتی و «اعظم غریبشاه» مدیر آموزشگاه پیام نو(کودکان دارای نیازهای ویژه)، داوری بخش قصه‌گویی به زبان اشاره بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی استانی قصه‌گویی را بر عهده دارند.

بر اساس این گزارش، با توجه به ضرورت نظارت بر روند اجرای جشنواره طبق مفاد شیوه‌نامه‌، علیرضا رستگار کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان سمنان به‌عنوان ناظر این دوره از جشنواره معرفی شد.

پایش اولیه قصه‌ها در مرحله‌ی کتابخانه‌ای از ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان آغاز شده و پایش نهایی قصه‌ها نیز در دبیرخانه‌ی استانی در حال انجام است و اسامی برگزیدگان نهایی از مجموع قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله‌ی استانی، ۲۵ مهر سال جاری اعلام خواهد شد.

گفتنی است، مرحله‌ی پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون در راستای شعار «قصه صدای زندگی است» با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها، ایثار و از خودگذشتگی(جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی)، هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =