کد خبر: 318759
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
بازدید 168
نشست رسانه‌ای هفته ملی کودک قم برگزار شد

محمد غفاری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به تشریح جزئیات ویژه‌برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک پرداخت و گفت:شادپیمایی عروسک‌ها ،جشنواره قصه‌گویی ، رونمایی از یک بازی کودکانه از جمله برنامه‌های این هفته به‌شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ،محمد غفاری روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی و جهانی کودک اظهار داشت: رونمایی از یک بازی کودکانه، بررسی قصه‌های اعضای کانون و برگزاری جشن یک روز خوشمزه با حضور اعضا و مادران آنان از جمله برنامه های هفته ملی کودک در استان قم است.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ملی کودک در قم برگزاری جشنواره قصه‌گویی است که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در خانه تاریخی زند قم برگزار می‌شود.

وی گفت: برنامه طلوع مهر در آسمان کودکی نیز روز سه‌شنبه هفته جاری در مدرسه شیخ انصاری قم با اجرای کارگاه های فرهنگی و هنری ترتیب خواهد یافت.

غفاری ادامه داد: پرواز کودکی دیگر برنامه هفته ملی کودک در قم است که در آن ساخت بادبادک و نوشتن آرزوهای کودکان روی آن و پرواز بادبادک صورت می‌پذیرد.

وی گفت: در آسمان کودکی عنوان دیگر برنامه‌ای است که طی آن شاهد برگزاری نمایشگاه از آثار تابستانی اعضا و دعوت از دانش آموزان برای بازدید از نمایشگاه خواهیم بود.

وی بیان کرد: هیاهوی کودکی، شادباش کودک من و برنامه‌های ادبی از دیگر برنامه های مهم هفته ملی کودک در قم است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ابراز داشت: دست در دست طبیعت دیگر برنامه اجرایی کانون در هفته کودک است که طی آن شاهد برگزاری ورکشاپ ساخت گردن بند و گل سینه با حلقه چوب درخت و خمیر کاغذ می‌باشیم.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه شادپیمایی یکی از ویژه ترین برنامه‌های هفته ملی کودک خواهد بود که ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۲ مهرماه جاری در بوستان علوی اجرا می‌شود.

نشست رسانه‌ای هفته ملی کودک قم برگزار شد

نشست رسانه‌ای هفته ملی کودک قم برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =