کد خبر: 318886
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
بازدید 317
حال خوش کودکی در مراکز کانون پرورش فکری زنجان

مراکز فرهنگی هنری مجتمع، آب‌بر، خرمدره، گرماب و شماره ۳ همزمان با هفته و روز جهانی کودک برنامه های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان استان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مراکز فرهنگی هنری مجتمع، آب‌بر، خرمدره، گرماب و شماره ۳ همزمان با هفته و روز جهانی کودک برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان استان برگزار کردند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع زنجان

فرحناز مقدم پناه مسئول مرکز فرهنگی و هنری مجتمع زنجان گفت: ویژه برنامه جشن هفته ملی کودک توسط مرکز فرهنگی و هنری مجتمع زنجان با مشارکت مدرسه دخترانه آزادگان، شایستگان و دکتر هشترودی در۱۷ و ۱۸ مهر ماه بر گزار شد.

این برنامه با تبریک هفته ملی کودک آغاز شد و در ادامه بعد از تلاوت قرآن کریم و همسرایی سرود ملی و قصه زندگی پیامبر اکرم (ص) ادامه یافت، سپس نمایش (آدم کوچولوی گرسنه) به اجرا در آمد.

همچنین  اجرای مسابقه( توپ و سبد) و پخش آهنگ و کیلیپ های شاد مناسب این ایام برای دانش آموزان ادامه یافت و در پایان فیلم بارون میاد جرجر نمایش داده شد و در خاتمه دانش آموزان با تخفیفات کانون و زبان و استفاده از فعالیت های این مرکز آشنا شدند.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۳

ثریا ثقفی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ در گزارش گفت: ویژه برنامه‌های هفته ی ملی کودک با دعوت از دانش آموزان مدارس و مهد کودک ها و با اجرای برنامه‌های مختلف (قصه‌گویی، نمایش عروسکی، مسابقه حضوری، کاردستی، بازی و....) باعث شادی و لحظات خوش برای بچه‌ها شد.

مرکز فرهنگی هنری آب‌بر

در دومین  روز از هفته گرامیداشت کودک ویژه برنامه «حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی» با حضور دانش آموزان مقطع پیش دبستانی برگزار گردید.

 در این ویژه برنامه که ۲۰ نفر از کودکان حضور داشتند، برنامه‌های معرفی کانون، شعر خوانی و همخوانی شعر روز کودک، ایستگاه بادبادک سازی و بازدید از نمایشگاه برگزار شد. 

مرکز فرهنگی هنری خرمدره

هاجر بیگدلی با بیان برنامه های هفته ملی کودک گفت: همزمان با هفته کودک و آیین گرامیداشت روز جهانی کودک، کانون پرورش فکری به مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ برای کودکان برنامه‌های متنوع به شرح ذیل اجرا خواهد نمود.

مرکز خرم دره با توجه به شعار روز، برنامه هایی برای کودکان اجرا خواهد کرد.

۱۶مهر: کودک، صلح، بازی و نشاط (نقاشی، نمایش فیلم، بازی و مسابقه)

۱۷ مهر: کودک، حقوق اجتماعی، آموزش، امنیت و سلامت(کاردستی، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی)

۱۸مهر: کودک رسانه، فناوری نوین(کار با سفال، نمایش فیلم، مسابقه)

۱۹ مهر: کودک، هویت ملی، نام آوران و قهرمانان ملی(نمایش فیلم، نقاشی گروهی بر روی پارچه)

۲۰ مهر: کودک، کتاب، ادبیات، خلاقیت هنری( قصه خوانی، نقاشی، مسابقه)

۲۱ مهر: کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری(کار با سفال، نمایش فیلم، مسابقه)

مرکز فرهنگی هنری گرماب

سیده مونس حسینی مسئول مرکز فرهنگی هنری گرماب در گزارشی گفت: مرکز گرماب در هفته ملی کودک برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوان این شهرستان برگزار می‌کند که این برنامه ها شامل: قصه گویی «قصه‌ی پرندگان کارآگاه»، معرفی شخصیت کودک موفق کاشانی (کودک نابغه در علوم مختلف در ۵ سالگی)، اجرای بازی های محلی در فضای باز مرکز، معرفی وقایع روز و هفته‌ی کودک با حضور در مدرسه‌ی عصمت دخترانه و اجرای سرود سلام فرمانده به مناسبت آغاز امامت ولی عصر (عج) و شعرخوانی عضو فعال در برنامه، نقاشی با موضوع لحظه های شاد کودکی و بازدید و حضور ۳ کلاس در مرکز و استفاده از فعالیت‌ها  است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =