مراکز کانون لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند

در روزهای ششم و هفتم هفته ملی کودک با عنوان ( کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری و خانواده و خلاقیت)، همزمان با گرامی داشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) برنامه های مختلفی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با هفته وحدت و گرامی داشت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و روزهای ششم و هفتم هفته ملی کودک با عنوان ( کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری و خانواده و خلاقیت) برنامه های مختلفی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان و مصلی ها برگزار شد.
براساس این گزارش: در گرامی داشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و هفته ملی کودک، ایستگاه های نقاشی در مصلی های شهرستان های نورآباد، الشتر و پلدختر برگزار شد.
در خرم آباد مرکز شماره یک و 2 و3 و 4و5 و بدر آباد برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی شاد و مفرحی برای اعضا و دانش آموزان اجرا کردند. در مرکز شماره یک معرفی کتاب، ایستگاه نقاشی و سفال و ادبی برگزارشد و اعضای مرکز شماره چهار کانون پرورش فکری خرم آباد میزبان سرهنگ مسعود ویس پور از پلیس راهور بودند که دراین ویژه برنامه کارشناس پلیس راهور، علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای مختلف و قوانین تردد را تشریح و به سوالات کودکان و نوجوانان پاسخ داد.
همچنین معرفی هفته ملی کودک و معرفی فعالیتهای کانون، قصه گویی، بازی و شادی، اجرای مسابقه چیستان، کاردستی (ساخت صورتک)، برگزاری کارگاه ادبی با موضوع بادبادک آرزوها و شعرهای شیرین من از دیگر برنامه های این مرکز بودند.
مرکزپلدختر ایستگاه نقاشی در مصلی برپا کرد و اعضای برتر این مرکز کانون پرورش فکری با فرماندار این شهرستان دیدار کردند و به نمایندگی از طرف کودکان خواسته های خود را مطرح کردند.
در کوهدشت مربیان مرکزکانون پرورش فکری با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با اجرای فعالیت هایی نظیر معرفی وقایع و ایام هفته وحدت، معرفی هفته ملی کودک، معرفی شخصیت پیامبر اکرم (ص)، قصه گویی و بازی و سرگرمی با اهداء اسباب بازی به کودکان نیازمند  پرداختند.
مرکز فرهنگی هنری کانون نورآباد؛ برنامه های متنوعی را با موضوع: محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری اجرا کرد و در روز جمعه در مصلی شهرستان به مناسبت هفته ملی کودک و هفته وحدت، ایستگاه نقاشی را به اجرا درآورد.
مرکز فرهنگی هنری ازنا با دعوت از مدارس مناطق کم برخوردار با شعار حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی برنامه های شاد ومتنوعی اجرا کرد که می توان به؛ برپایی جشن، ایستگاه نقاشی، معرفی وقایع وایام هفته ملی کودک، روخوانی کتاب، شعر خوانی، قصه گویی، بازی وسرگرمی اشاره کرد.
مرکز دورود میزبان دانش آموزان مدارس شهرستان بود و مربیان مرکز برنامه های مختلفی را مانند: معرفی کانون ، معرفی هفته ی وحدت و هفته ی کودک ، معرفی و روخوانی کتاب، برپایی مسابقه نقاشی با موضوع: حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی انجام دادند.
همچنین درمرکز فرهنگی هنری دورود به مناسبت پاسداشت روز حافظ ویژه برنامه ادبی با محوریت شعرخوانی و گفتگو درباره مفاهیم مهم شعر حافظ برگزار شد .
خوانش غزل های حافظ و توضیحات سید محسن حسینی مربی ادبی مرکزدر خصوص اشعار این شاعر نامی و شعرخوانی دو میهمان برنامه از جمله فعالیت های این روز بود.
مرکز فرهنگی هنری شهرستان الشتر به مناسبت هفته ملی کودک و هفته وحدت، نمایش شاد «قلعه مرغی» به کارگردانی مسلم صالحی و نویسندگی علی مرادیانی را در مدارس این شهرستان اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی هنری اشترینام برنامه های مختلفی برگزارشد که از آن جمله می توان به برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته وحدت، ایستگاه کاردستی، ایستگاه ادبی، معرفی ایام و... اشاره کرد.
مراکز سیار کانون نیز برنامه های مختلفی را در مناطق کم برخوردار و روستاها با حضور اعضای کانون و خانواده ها انجام دادند.

مراکز کانون لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند

مراکز کانون لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند

مراکز کانون لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند

مراکز کانون لرستان برنامه های متنوعی را اجرا کردند


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =