بستری شاد برای کودکان بیمار بستری بوشهری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به همراه مربیان و کارکنان کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک صبح سه شنبه ۱۹ مهرماه به عیادت کودکان بستری در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به همراه مربیان و کارکنان کانون استان به مناسبت هفته ملی کودک صبح سه شنبه ۱۹ مهرماه به عیادت کودکان بستری در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر رفت.

سمیه رسولی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری استان، ضمن سپاس و قدردانی از پرسنل بیمارستان شهدای خلیج فارس و تقدیر از نگاه فرهنگی آنان در هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک زمانی برای پرداختن ویژه به کودکان و فرصتی برای شادی آنهاست. شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری برای کودکانی که در این دوران رنج بیماری را تحمل میکنند با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادی بازدید مسیولین همراه با عروسک ها را پیش بینی کرده بود که امروز به انجام رسید.

وی اظهار امیدواری کرد که هیچ کودکی در هیچ جای جهان رنج و بیماری را به خود نبیند و همه در صلح و سلامتی به سر ببرند.

در این عیادت که صبح سه شنبه ۱۹ مهرماه برگزار شد کارشناسان و مربیان کانون با عروسک گردانی عروسک های خود، لبخند را برلبان کودکان بیمار آوردند و به آنها کتاب و بادکنک هدیه دادند.

بستری شاد برای کودکان بیمار بستری بوشهری

بستری شاد برای کودکان بیمار بستری بوشهری

بستری شاد برای کودکان بیمار بستری بوشهری

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =