کد خبر: 319383
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
بازدید 237
"در آسمان کودکی"

برگزاری ویژه برنامه‌های قرارمهربانی، درآسمان کودکی و نشست آسیب‌ های اجتماعی وروش‌های مقابله با آن با حضور اعضا و والدین اعضاء درهفته ملی‌کودک درمرکز شماره ۹ کانون قم برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، برگزاری ویژه برنامه‌های قرارمهربانی، درآسمان کودکی و نشست آسیب‌ های اجتماعی وروش‌های مقابله با آن با حضور والدین اعضاء وکارشناس اورژانس اجتماعی درهفته ملی‌کودک درمرکز شماره۹ کانون قم برگزارشد.

"در آسمان کودکی"

"قرار مهربانی"

این ویژه برنامه با هدف معرفی کانون وفعالیت های کتاب محور، بزرگداشت هفته ملی کودک وایجاد شور و نشاط در مدرسه بشارت برای پایه چهارم و پنجم برگزار شد .
در این برنامه فعالیت قصه گویی، خوشنویسی، نوشتن خلاق و کاردستی برنامه های جذاب برای کودکان بود.

"در آسمان کودکی"

"در آسمان کودکی"

ویژه برنامه در آسمان کودکی میزبان ۵۰ نفر از کودکان و مادرانشان بود. هدف از این برنامه گرامیداشت هفته ملی کودک، گرامیداشت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول(ص) و همچنین آشنایی بیشتر خانواده ها با فعالیت های کانون بود.تلاوت قران، سرود جمهوری اسلامی، فعالیت شعرخوانی، قصه گویی ، مدیحه سرایی،اجرای مسابقه شاد و اهدای جوایز و همچنین خواندن بیانیه حقوق کودک برای اعضا اجرا شد.

در پایان برنامه کارشناسان حوزه سلامت و تغذیه در ارتباط با سلامت کودکان و موضوعات مربوط به کودکان به گفتگو و ارائه مسائل با اعضاء و والدین پرداختند.

"در آسمان کودکی"

"در آسمان کودکی"

"در آسمان کودکی"

"در آسمان کودکی"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =