کسب رتبه های برتر مسابقه ملی« بر بال امنیت» توسط عضو و کارشناس ادبی کانون چهار محال و بختیاری

عضو و کارشناس ادبی کانون چهار محال و بختیاری در مسابقه ملی« بر بال امنیت» درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری  حجت الله آسمند مدیر کل کانون از موفقیت کارشناس ادبی و عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری بن در مسابقه ملی« بر بال امنیت» خبر داد. 
وی در این باره گفت: فراخوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» ۱۸ تیر همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با موضوع «شعرهای آموزشی، تبلیغی و پیشگیرانه مناسب برای مخاطب کودک» و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده  بود و در نهایت با معرفی سه رتبه‌ی برگزیده ملی در بخش بزرگسالان و سه رتبه در بخش نوجوانان روز  ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱  در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون به کار خود خاتمه داد.


وی در ادامه گفت: در این جشنواره معصومه مهری کارشناس ادبی کانون استان  و زهرا آذری عضو نوجوان مرکز بن با مربی‌گری فاطمه آذری موفق به کسب رتبه‌های اول در بخش بزرگسال و دوم در بخش نوجوانان شدند. 
گفتنی است: معصومه مهری و زهرا آذری از چهره‌های موفق در مسابقات ملی شعر هستند که پیش از این نیز رتبه های زیادی را در جشنواره‌های مختلف به خود اختصاص داده‌اند.  
مرکز آفرینشهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه‌ی خدمات به صورت حضوری و مکاتبه‌ای در مراکز ثابت، سیار و روستاهای تحت پوشش بخش مکاتبه‌ای توانسته است تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان مستعد خلق آثار ادبی استان را تحت آموزش‌های تخصصی در این زمینه قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =