کودکان روستایی و مناطق کم برخوردار دیلم صاحب کتابخانه سیار می شوند

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر با فرماندار دیلم؛ با قول مساعد ناصر کشاورزی؛فرماندار مقرر شد کتابخانه سیار برای کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم برخوردار دیلم تهیه شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر با فرماندار دیلم؛ با قول مساعد ناصر کشاورزی مقرر شد کتابخانه سیار برای کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم برخوردار دیلم تهیه شود.

سمیه رسولی،مدیرکل کانون استان، ضمن تشکر از مشارکت و همکاری فرمانداری در برنامه‌ها و حمایت از کانون این شهرستان  با اشاره به اهمیت مسایل حوزه ی فرهنگ به ویژه در حیطه ی کودکان و نوجوانان، خواستار همراهی و مساعدت فرمانداری در راه اندازی کتابخانه سیار در شهرستان شد.

کشاورزی،فرماندار دیلم نیز ضمن اشاره به اهمیت برنامه ریزی در حوزه فرهنگ به ویژه برای کودکان و نوجوانان در راستای تهیه و تجهیز یک دستگاه خودرو کتابخانه سیار برای مناطق روستایی و کم برخوردار شهرستان دیلم قول مساعد داد تا کودکان و نوجوانان این مناطق به زودی شاهد فعالیت این واحد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشند.

شایان ذکر است که کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراکز فرهنگی هستند که کتاب و فعالیت های فرهنگی هنری را برای کودکان و نوجوانان به روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار می برند.

در این دیدار که ظهر دوشنبه ۲۵ مهرماه با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری استان، فرماندار و معاونین فرماندار،بخشدار مرکزی و مسئول مرکز کانون پرورش فکری دیلم برگزار شد، مسائل و مشکلات کانون به ویژه در حوزه سخت افزاری در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کودکان روستایی و مناطق کم برخوردار دیلم صاحب کتابخانه سیار می شوند

کودکان روستایی و مناطق کم برخوردار دیلم صاحب کتابخانه سیار می شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =