کد خبر: 319595
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
بازدید 702
گردهمایی مدرسان کانون زبان ایران در کرمان تشکیل شد

جلسه هم‌اندیشی کانون زبان ایران در استان کرمان با حضور سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس کانون زبان ایران استان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در نشستی صمیمانه که ۲ آبان ۱۴۰۱ در سالن باران اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تشکیل شد، نجمه‌خاتون خداترس سرپرست و علی زواری کارشناس حراست کانون استان و محمدحسن رزمی رییس کانون زبان ایران به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های سال جاری کانون زبان ایران پرداختند.

بنابر این خبر، خداترس درباره اتفاقات پیش‌آمده فضای امروز جامعه و درگیری زبان‌آموزان و مدرسان با آن به عنوان عضوی از جامعه بیان کرد:

با توجه به اهمیتی که رسالت کانون زبان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در امر آموزش و پرورش مخاطبان خود در جامعه دارد این رسالت تحت هر شرایطی نباید خدشهدار شود.
به حمدالله کانون زبان کرمان تا به حال عملکرد مطلوب و موفقی داشته که حاصل زحمات پرسنل آن است که باید در جهت حفظ و ارتقا آن کوشا باشند و در مسیر صحیح آموزش و رسالت اصلی خود گام بردارند و دیدگاهها در خصوص مسائل روز جامعه آنها را از اهداف اصلی دور نسازد.
دیدگاه و نگاه همه افراد جامعه به عنوان فردی که عضوی از جامعه است مهم و محترم است اما تحلیل و استدلال درست از مسائل با توجه به میزان آگاهی، علم و میزان اشرافی که فرد برتمام جوانب دارد سنجیده میشود.
لذا دیدگاههای افراد نباید فضای آموزشی را که مخاطب آن کودکان، نوجوانان و جوانان هستند تحت‌تاثیر و سرنوشت مخاطب را تحتالشعاع قرار دهد.
لذا می‌طلبد همه مدرسان محترم و مربیان ارجمند با دقت و درایت بر آموزش صحیح و تخصصی خود متمرکز باشند و نقش موثر خود را در هدایت و سرنوشت مخاطب بیشتر مورد توجه و عنایت قرار دهند و از اعتبار و جایگاه ارزشمند ساختار سازمانی که در آن فعالیت می‌کنند محافظت نمایند.

همچنین در این نشست صمیمی محمدحسن رزمی با توضیح گام‌ به گام گزارشی از ارزیابی چهارده شاخص عملکرد تابستانی استان‌ها ارایه کرد و با مقایسه برخی شاخص‌ها و نمایش نمودار عملکرد کانون زبان ایران در همه استان‌های کشور به رتبه پنجم استان کرمان اشاره کرد.

رزمی در ادامه به مقایسه تعداد ثبت‌نام‌های استان به تفکیک ترم‌ها پرداخت و در پایان درباره کلاس‌های آنلاین و حضوری، متودولوژی جدید کانون زبان و ارتباط با مجازی با زبان‌آموزان و والدین نکاتی را شرح داد.

این در حالی است که، علی زواری کارشناس حراست کانون در جمع مدرسان و کارکنان کانون زبان ایران بیان کرد: جایگاه معلم و استاد را خداوند تعریف کرده و پیامبر اکرم(ص) هم فرمودند، هرکس به من علم بیاموزد مرا بنده خودش کرده است. منزلت و کرامت انسانی جایگاه ویژه‌ای دارد و همه مدرسان هم برای مجموعه احترام ویژه‌ای دارند.

زواری اضافه کرد: بنا به دولتی بودن کانون زبان ایران و پیشینه فرهنگی و آموزشی درخشان آن از ابتدای تاسیس تا امروز وظیفه همه نیروهاست که از ارکان و اعتبار ارزشمند آن حفاظت نمایند. حفظ حرمت‌ فضای آموزشی کانون زبان ایران باید مورد توجه ویژه باشد تا مشکلات و موارد خارج از فضای آموزشی و فرهنگی به آن وارد نشود.

گردهمایی مدرسان کانون زبان ایران در کرمان تشکیل شد

گردهمایی مدرسان کانون زبان ایران در کرمان تشکیل شد

گردهمایی مدرسان کانون زبان ایران در کرمان تشکیل شد

گردهمایی مدرسان کانون زبان ایران در کرمان تشکیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =