نشست حضوری اعضای انجمن سرود کانون گیلان/ هماهنگی و هارمونی دراجرا، محورقرارگرفت

نشست دوره‌ای اعضای انجمن سرود اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تاکید بر «هماهنگی و تناسب در اجرا» برگزارشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این نشست حضوری به‌میزبانی مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون رشت برگزارشد و پرورش استعدادهای هنری، افزایش هم‌گرایی و تقویت روحیه نقدپذیری اعضای نوجوان انجمن سرود این مجموعه فرهنگی در دستورکار قرارداشت.

منیژه واحد قاضیانی، مربی هنری و رابط انجمن سرود کانون پرورش فکری استان گیلان هم هدایت این نشست حضوری را برعهده‌داشت و فعالیت‌ها را با تاکید بر ضرورت هماهنگی و تناسب در اجرا به‌پیش‌برد.

برپایه این گزارش، تشریح برنامه‌های کانون در زمینه جذب عضو و تشکیل گروه‌های هنری نیز از جمله برنامه‌ها بود و در ادامه نیز اعضای جدید انجمن با سرودهای تولیدی این مجموعه بیش‌ازپیش‌آشناشدند.

جذابیت‌بخشی به اجرا با  انتخاب موسیقی مناسب، کنترل صدا و هماهنگی اجزای مختلف گروه نیز مورد تاکید مدرس برنامه‌ قرارگرفت و وی استفاده از هنرهای نمایشی و بهره‌گیری مناسب و به‌جا از صداهای زیر و بم را در ارایه آثار موفق، لازم و ضروری ارزیابی‌کرد.

واحد در ادامه صحبت‌های خود به اهمیت صرف نیرو و زمان برای فراگیری و تمرین سرود پرداخت و از اعضای نوجوان انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برای توجه به این مهم دعوت‌کرد.

هم‌خوانی با ترانه‌های اصیل ایرانی و اجرای سرودملی جمهوری اسلامی ایران، از دیگر برنامه‌های این نشست  به‌شمارمی‌رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =