بازدید نوجوانان شلمزار از موزه حیات وحش تنگ صیاد

با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هلال احمر و محیط زیست شهرستان شلمزار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری بازدید پژوهشی اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شلمزار خبر داد.
وی در این باره افزود: آشنایی با گونه های مختلف  حیات وحش، آشنایی با انواع حشرات و حیوانات تاکسیدرمی شده و چگونگی انجام این روند از جمله اهداف برگزاری این بازدید محسوب به شمار  می آمد. 

بازدید نوجوانان شلمزار از موزه حیات وحش تنگ صیاد

حجت الله آسمند با اشاره به فعالیت های علمی پژوهشی در کلیه ی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزاری این رویدادها را در حوزه ی محیط زیست از برنامه های ویژه در خصوص رشد سطح دانش زیست محیطی کودکان و نوجوانان و آموزش فنی و علمی به صورت حضوری برای این قشر عنوان کرد.
مدیر کل کانون با اشاره به اینکه موزه حیات وحش تنگ صیاد شامل مجموعه هایی از پستاندارا، پرندگان، دوزیستان، حشرات و گونه هایی از گیاهان به صورت تاکسیدرمی، نمونه های هرباریومی و زیستگاه های اکولوژی جهت نگهداری این گونه ها است اضافه کرد در حال حاضر این موزه بهترین مجموعه زیست محیطی در استان به حساب می‌آید و فرصت مناسبی برای آشنایی اعضای کانون با تاریخ طبیعت استان می باشد.

وی تصریح کرد: بازدید از مجموعه جمعیت هلال احمر استان و آشنایی با روند کار این ارگان نیز از دیگر فعالیت های انجام شده در این بازدید بود .

گفتنی است: هلال احمر و محیط زیست  شهرستان شلمزار اعضای کمیته کودک و نوجوان این بخش هستند که قرار  با تعاملات موثر این ارگانها فعالیت های موثری در حوزه رشد علمی، پژوهشی و فرهنگی کودکان ونوجوانان کانون در این منطقه صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =