کد خبر: 319767
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
بازدید 213
برنامه های کانون لرستان در گرامی داشت13 آبان

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان لرستان همزمان با روزدانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اجرای برنامه‌های فرهنگی به استقبال مراسم 13 آبان رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گفت: از  هشتم آبان مراکز فرهنگی هنری همزمان با شهادت حسین فهمیده و گرامی داشت روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی به استقبال مراسم 13 آبان رفتند.
محمدی افزود: در طول این هفته ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری وادبی با حضور اعضا و دانش آموزان در مراکز سراسر استان اجرا شد.
 مدیر کل کانون لرستان اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان ضمن محکوم کردن جنایات اخیر داعشیون در حرم شاه چراغ و شهادت دانش آموزان و مردم بی دفاع؛ و داغدارکردن آرتین عزیز، برنامه های هنری و دلنوشته را در مراکز اجرا کردند که تعدادی از آثار برتر این ایستگاه ها در روز 13 آبان در مصلی الغدیر خرم آباد در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
وی عنوان داشت: تعدادی از مراکز کانون استان با موضوع 13 آبان به آماده سازی و اجرای تئاتر کتابخانه ای پرداختند که با حضور دانش آموزان در مراکز درحال اجرا هستند و آثار نقاشی برتر مراکز از سوی واحد آفرینش های هنری لرستان جمع آوری و آماده برپایی نمایشگاه در مصلی الغدیرخرم آباد شده است و همچنین پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بر روی پارچه 20 متری نقاشی شده و قرار است روز راهپیمایی در زیرگام های شرکت کنندگان در راهپیمایی و بازدید کننددگان از نمایشگاه قرارگیرد.
محمدی بیان داشت: معرفی ایام و وقایع، معرفی کتاب‌های کانون با موضوع شهدای دانش آموز، مسابقه بهترین جمله در باره شهید فهمیده و 13 آبان، برگزاری ایستگاه های نقاشی و ادبی و دلنوشته با موضوع استکبار ستیزی از دیگر برنامه هایی است که مراکز ثابت و مراکز سیار در شهرها و روستاها اجرا می کنند.
محمدی در پایان اظهار داشت: کتابخانه های سیار کانون استان با حضور در مناطق کم برخوردار و روستاها به اجرای برنامه های مختلفی از جمله معرفی کتاب، معرفی وقایع 13 آبان و شهدای دانش آموز و واقعه تلخ حرم شاه چراغ پرداختند.
گفتنی است: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از مردم ولایتمدار استان به‌ ویژه کودکان ، نوجوانان و دانش آموزان  برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان طی پیام و گزارش رادیویی و... دعوت کرد.

برنامه های کانون لرستان در گرامی داشت13 آبان
برنامه های کانون لرستان در گرامی داشت13 آبان

برنامه های کانون لرستان در گرامی داشت13 آبان
برنامه های کانون لرستان در گرامی داشت13 آبانبرنامه های کانون لرستان در گرامی داشت13 آبان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =