اجرای ۴۰ عنوان برنامه‌ی فرهنگی در کانون چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۳ آبان

اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای فعالیتهای فرهنگی یاد دانش آموزان مبارز با استکبار را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری ۴۰ عنوان برنامه ی فرهنگی هنری به مناسبت ۱۳ آبان در مراکز کانون خبر داد.  
وی با اشاره به اینکه: ۱۳ آبان ماه یک روز فرهنگی و ملی در تاریخ ایران است گفت: این روز نماد حماسه‌ی ایستادگی و استکبار ستیزی نوجوانان کشور است.
وی  برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی جهت تبیین این روز  برای قشر کودک و نوجوان را از جمله فعالیت‌های کانون در این ایام عنوان کرد. 

اجرای ۴۰ عنوان برنامه ی فرهنگی در کانون چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۳ آبان

آسمند در این باره گفت: معرفی چهره‌های انقلابی و افرادی که در تاریخ پیروزی این کشور نقش داشته‌اند از اهم وظایف کانون در راستای تقویت روحیه‌ی ملی کودکان و نوجوانان است و کلیه‌ی برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام در راستای رسیدن به این هدف است.

آسمند برگزاری ایستگاه‌های نقاشی، کاردستی، قصه گویی و ... در مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان‌های مختلف استان  را از دیگر فعالیت‌های کانون در این روز به شمار آورد و گفت: گرامی داشت نام شهدای کودک و نوجوان، شجاعت دانش آموزان مبارز با استکبار جهانی در زمان طاغوت وظیفه‌ی فرهنگی کانون است و مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های مختلف از جمله معرفی ایام و وقایع،  معرفی شخصیت در قالب‌های قصه‌گویی و کتابخوانی این برش از تاریخ انقلابی و ملی کشور را برای اعضای کانون در کارگاه‌های خود تبیین خواهند کرد.
 وی در ادامه گفت: در این ایام بیش از ۴۰ عنوان فعالیت فرهنگی و هنری در مراکز کانون برگزار خواهد شد؛ که هر فعالیت بستری خلاقانه و تاثیرگذار برای معرفی و تبیین این ایام به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =