اعضای مرکز شماره ۵ کانون اردبیل یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند

در گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با حضور اعضا و اولیا در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۵ کانون اردبیل اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، اکرم مداح مربی مسوول مرکز شماره‌ی ۵ کانون اردبیل با تشریح فعالیت‌های این مرکز به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان‌ماه گفت: در اولین برنامه از فعالیتهای مرکز در گرامیداشت روز دانش‌آموز، مربیان فرهنگی با حضور در مدرسه شهید صلواتی‌زاده با همکاری معلمان و دانش‌آموزان این آموزشگاه، به ساخت فیلم و کلیپ با عنوان «من وطنم را دوست دارم» پرداختند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه شعار نویسی در مرکز، اظهار داشت: در این برنامه که با مشارکت اعضا و اولیای آن ها صورت گرفت، ابتدا مربی مرکز به معرفی وقایع و حوادث مربوط به ۱۳ آبان‌ماه پرداخت و سپس در یک کار گروهی اعضا به همراه اولیای خود، شعارهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل» را روی بادکنک‌ها نوشته و پس از اتمام کار، آن‌ها را به پرواز در آوردند.

اعضای مرکز شماره ۵ کانون اردبیل یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند

مداح افزود: در کارگاه خوشنویسی نیز اعضای کارگاه، ضمن آشنایی با زندگی نامه شهید محمدحسین فهمیده و رشادت وی در جنگ تحمیلی، اشعار و پیام‌های خود در اعلام انزجار از اقدامات خصمانه دولت آمریکا و اغتشاشگران را روی پارچه خوشنویسی کردند.

وی خاطر نشان کرد: ساخت عروسک کاریکاتور از تصویر رییس جمهور آمریکا واجرای نمایش طنز و همچنین نگارش خاطرات اولیا و سایر بزرگترها از مراسم راهپیمایی در ۱۳ آبان‌ماه و خوانش آن توسط اعضای کارگاه ادبی از دیگر فعالیت‌های مرکز در گرامیداشت این مناسبت بود.

اعضای مرکز شماره ۵ کانون اردبیل یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =