حضور کارکنان کانون استان اردبیل در راهپیمایی پرشکوه ۱۳ آبان

کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل هم‌پای مردم شهیدپرور ایران اسلامی برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و اعلام انزجار از توطئه دشمنان و رفتار اغتشاشگران، در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، همزمان باسراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه با حضور پرشور مردم ولایت مدار اردبیل برگزار شده و کارکنان و مربیان کانون استان اردبیل با شرکت در این مراسم ضمن بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافق»، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و توطئه افکنی آمریکا علیه ملت ایران، اعلام کردند.

خاطر نشان می شود، در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از میدان شریعتی آغاز و تا مصلی امام خمینی (ره) ادامه داشت، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور به ایراد سخنرانی پرداخت.

حضور کارکنان کانون استان اردبیل در راهپیمایی پرشکوه ۱۳ آبان

در شهرستان پارس‌آباد نیز مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان با برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، به ارایه خدمات فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم پرداختند.

گفتنی است در این ایستگاه علاوه بر برگزاری مسابقه‌ی نقاشی، چهره شرکت کنندگان به رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی رنگ‌آمیزی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =