کد خبر: 319942
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
پخش فیلم‌های کانون در جشنواره «ایران آینده»

تعدادی از فیلم‌های سینمایی و پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات «ایران آینده» پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیریت فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۵ تهران با مشارکت کانون پرورش فکری، فیلم‌های منتخب ویژه نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» اکران می‌کند.
همزمان با هفته ملی نوجوان، فیلم‌های منتخب ویژه نوجوانان تا ۲۰ آبان همه روزه در دو ساعت ۱۷ و ۱۹ به صورت رایگان در باغ کتاب تهران اکران می‌شود.
فیلم‌های سینمایی «درسی برای فردا» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا کریمی، «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی و انیمیشن‌های «قهرمان» به کارگردانی کیانوش عابدی، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسین سلطانی، «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی، «روزی کلاغی» به کارگردانی عبدالله علیمراد و... از جمله فیلم‌های کانون است که در این رویداد پخش می‌شود.
همچنین نشست نقد و بررسی برخی از فیلم‌های منتخب با حضور عوامل فیلم در سالن اکران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از نام و زمان اکران فیلم‌ها به صورت روزانه با شماره ۰۲۱۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری کانون پرورش فکری، شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان، تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =