مرحله منطقه ایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اصفهان برگزار می شود

منطقه دو بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور قصه گویانی از استانهای ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، قم ، مرکزی و اصفهان در کانون استان اصفهان برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در آستانه  25 آبان ماه " روز حماسه و ایثار  مردم اصفهان " و تشیع پیکر پاک 370 شهید والا مقام دفاع مقدس در یک روز و اعزام با شکوه نیروه های مردمی و بیسجی در همان روز به جبهه های حق علیه باطل ،  منطقه دو بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور قصه گویانی از استانهای ایلام ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، قم ، مرکزی و اصفهان در کانون استان اصفهان برگزار می گردد .

 با توجه به تجربیات گرانقدر کانون استان اصفهان در برگزاری جشنواره های بین المللی ، ملی و استانی ؛ امسال مرحله منطقه ایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی از 22 آبان ماه تا 24 آبان ماه  هم زمان با روز اصفهان " روز حماسه و ایثار "  برگزار می گردد .

در این رویداد مهم فرهنگی ، استانداری اصفهان ، اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، اداره کل آموزش و پرورش ، صداوسیمای مرکز استان و حوزه هنری ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همیاری می کنند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =