کد خبر: 320007
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
موزه مردم شناسی فرخشهر میزبان کتاب‌خوانان کانون

در آستانه هفته ملی کتاب و کتابخوانی نوجوانان و خانواده‌های کتابخوان کانون چهار محال و بختیاری در برنامه آواز قلم به اجرای فعالیت های فرهنگی و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری برنامه آواز قلم توسط مرکز فرهنگی هنری فرخشهر در موزه مردم شناسی این شهر خبر داد.
وی با اشاره به رسالت فرهنگی هنری و ادبی کانون در حوزه کتاب و کتابخوانی افزود اعضای کتابخوان کانون به همراه خانواده ها و مسئولان و کارشناسان ستادی در این برنامه به صورت نمادین جمع خوانی کتاب سینه‌ام پر از دویدن گوزن‌هاست پرداختند تا یادآور اهمیت کتاب و کتابخوانی در میان عموم مردم به خصوص خانواده‌ها باشند.

موزه مردم شناسی فرخشهر میزبان کتاب‌خوانان کانون
آسمند با بیان اینکه اعضای نوجوان کانون طی برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه در زمینه‌های ادبی و کتابخوانی توانسته‌اند به یک نگاه ادبی و توان نوشتاری در زمینه‌های تخصصی برسند گفت: در این ویژه برنامه اعضای داستان‌نویس مرکز فرخشهر به خوانش داستان‌های خود پرداختند. 

موزه مردم شناسی فرخشهر میزبان کتاب‌خوانان کانون
معرفی کتاب شبحی در مه توسط ستایش صالح، بارش فکری اگر من جای نویسنده بودم، اهدای جوایز به اعضای فعال در برنامه‌های مرکز، شعر خوانی مدعوین و مهمانان ویژه در برنامه و ارایه‌ی پژوهش توسط معصومه مهری کارشناس ادبی کانون با محوریت بررسی شخصیت پردازی زنان در رمان‌های نوجوان دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (دهه ۸۰) از دیگر برنامه‌های‌های اجرا شده در این رویداد فرهنگی و ادبی محسوب می‌شد.

موزه مردم شناسی فرخشهر میزبان کتاب‌خوانان کانون

در این برنامه نویسندگان شاخص فرخشهر، اعضای شورای شهر، ریاست انجمن شعر، ریاست کتابخانه‌ عمومی، شاعران فرخشهر و جمعی از خانواده‌ها و نوجوانان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =