آیین افتتاح نمایشگاه «درسایه سارکتاب»

نمایشگاه هفته کتاب و کتابخوانی « درسایه سار کتاب» درمرکز مجتمع بام ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری،  در این آیین که با حضور اعضا کتابخوان مرکز، همکاران اداره کل و معاونت پرورشی اداره‌ی کل آموزش و پرورش و روسای ادارات فرهنگی، هم‌زمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد؛ حجت الله آسمند با تاکید بر اهمیت موضوع کتابخوانی در هر رده سنی  و شغلی، پیشرفت علمی و عملی جامعه را در سایه کتاب دانستند و گفت: کتاب راه روشن پیشرفت‌های بشری است. 
وی هم چنین با اشاره به آسیب‌های  فضای مجازی، راه مقابله  با این آسیب را در مطالعه دانستند.

آیین افتتاح نمایشگاه «درسایه سارکتاب»

سمیه ویسی مربی مسئول مرکز مجتمع ضمن خیر مقدم به حضار هدف از برگزاری این ویژه برنامه و آیین افتتاح تلفیق فعالیت‌های کتاب محور با سایر فعالیت‌های هنری، فرهنگی، علمی و ادبی عنوان کردند. را برای حاضران تشریح کردند.
هم چنین معصومه مهری قهفرخی از کارشناسان ستادی اداره کل، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان  استان به معرفی کتاب جنگ نقطه سرخط... از آخرین آثار منتشره خود پرداخت و ضمن خوانش چند شعر از این کتاب در باره موضوع و ساختار آن با اعضا و مخاطبین گفتگو کرد.

آیین افتتاح نمایشگاه «درسایه سارکتاب»

بابک زمانی‌پور رئیس گنجینه آموزش و پرورش هم با اشاره به این که  الفت وانس با کتاب در تربیت نسلی مدرن و پیشرفته نقش بسزایی دارد، تاکید کردند که با کتاب باید اعضا را برای تربیت نسلی پویا و کارآمد آماده کرد.
در ادامه نیز  محبوبه علیدوستی مربی مرکز مجتمع شهرکرد قصه کوک چهارم را برای حضار اجرا کرد.

در پایان این برنامه آیین افتتاحیه نمایشگاه برگزار شد. مخاطبان با کتاب‌های کانون در قالب شیوه‌های خلاق، جذاب و روز آمد آشنا شدند.
دراین نمایشگاه کتاب‌های مختلف با موضوعات مختلف در قالب فعالیت‌های مختلف  فرهنگی، هنری  و ادبی معرفی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =