کد خبر: 320189
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
بازدید 141
اجرای طرح کتابخوان در مراکز کانون استان مرکزی

هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ آبان مراکز فرهنگی هنری استان مرکزی با اجرای برنامه در مرکز و حضور در مدارس برنامه های متنوعی در حال اجرا می باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراکز  کانون با اجرای برنامه های معرفی کتاب ، کاردستی ، روخوانی کتاب ، جشن‌های کتاب‌خوانی ، حضور پر رنگ مربیان در مسابقه   شامل دو بخش «طرح‌های خلاق کتابخوانی» و «کتاب‌سازی کتاب‌های حسی و لمسی» ، نقاشی ، کارگاه سفال با موضوع کتاب و اجرای طرح ادبی در حال برگزاریست.

توسعه و ترویج کتاب‌خوانی میان کودکان و نوجوانان، با هدف ایجاد انگیزه، علاقه و لذت خواندن در برنامه‌ روزانه‌ی آنان است. ترویج روحیه‌ کتاب‌خوانی و ایجاد حس لذت از مطالعه در کودکان و نوجوانان از رسالت‌های مهم مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همواره در مراکز کانون از طریق فعالیت‌های کتاب‌محور فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌شود.

گفتنی است در بخش «طرح توسعه و ترویج کتاب­خوانی: زهرا حسنخانی از استان مرکزی با طرح «کتاب برتر» جزو برگزیدگان می باشد.

سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =