ویژه برنامه ادبی «به رسم پنجره‌ها»

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه «به رسم پنجره‌ها» در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ 26 آبان 1401، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی ویژه برنامه «به رسم پنجره‌ها» با محوریت نقد و بررسی کتاب«من باغ می‌پوشم»در سالن نمایش کانون استان قزوین برگزار شد.

مهمان ویژه نشست که با حضور سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و جمعی از اعضا و مربیان ادبی استان برگزار شد، سعیده موسوی‌زاده (شاعر و نویسنده و صاحب اثر من باغ می‌پوشم) بود.

وی در آغاز همراه با معرفی خود و بخشی از آثارش همه مخاطبان خود را به نگاه تازه به زندگی دعوت کرد.

در ادامه اعضا به نقد و بررسی کتاب «من باغ می‌پوشم» مجموعه سروده‌های نوجوان از آثار این نویسنده پرداختند

در بخش دوم این برنامه اعضای ادبی مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین شماری از اعضای خود را خواندند که موردنقد و ارزیابی نویسنده مهمان این برنامه قرار گرفت.

تقدیر از اعضای برگزیده مسابقه ادبی بربال امنیت، قدردانی و اهدای لوح تقدیر به مهمان برنامه و برگزاری جشن تولد برای ایشان و یکی از مربیان کانون از آخرین بخش‌های این برنامه بود.

هم‌چنین در این مراسم، کوچک‌ترین عضو کارگاه‌های ادبی کانون همراه با خوانش چند شعر مورد تقدیر قرار گرفت.

نویسنده مهمان کانون در آیین تقدیر خود کانون را مجموعه‌ای ارزشمند و پرافتخار دانست و برای کانون و همه اعضای آن آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.مدیرکل کانون نیز با قدردانی از دست اندرکاران برنامه همراه با تحسین آثار و حضور موثر اعضای ادبی، برای رونق و برگزاری بیش از پیش این چنین برنامه‌های پربار ادبی در کانون ابراز امیدواری کرد

از دیگر آثار سعیده موسوی زاده می توان به کتاب «نه جیک جیک نه قار قار»، کتاب «عاشقم پس هستم»، کتاب «شعر باران» و کتاب«آن» اشاره کرد .

ویژه برنامه ادبی «به رسم پنجره‌ها»

ویژه برنامه ادبی «به رسم پنجره‌ها»

ویژه برنامه ادبی «به رسم پنجره‌ها»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =