نقد کتاب مذهبی "سوال مو موکی" در کانون بروجن

نقد کتاب مذهبی "سوال مو موکی" با حضور کارشناس، نویسنده و منتقد بر آثار دینی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری جلسه نقد و بررسی کتاب "سوال موموکی" با حضور منتقد آثار ادبی، کارشناس داستان های مذهبی، کارشناسان ستادی، کتابداران نهاد کتابخانه‌ها  و اعضای گروه سنی "ج"  در مرکز فرهنگی هنری بروجن برگزار شد.

نقد کتاب مذهبی "سوال مو موکی" در کانون بروجن

در این ویژه برنامه که با حضور جابر آقایی نویسنده و منتقد آثار در حوزه کودک و نوجوان برگزار شد؛ اعضا با اهداف نوشتن آثار مذهبی و چگونگی نقد این آثار آشنا شدند.

نقد این کتاب با هدف آشنایی هر چه بیشتر اعضا با موضوع خداشناسی،  توجه هر چه بیشتر به کتابخوانی خصوصا مطالعه‌ی کتاب‌های مذهبی، معرفی شخصیت کلرژوبرت به عنوان یه نویسنده کودک با اثار دینی و مذهبی و آشنایی با نقد کتاب بود که اعضای طی این نشست به  پاسخ به این سوال که "خدا چه شکلی است یا چگونه خدا را ببینیم؟" رسیدند.

بررسی نقاط قوت و ضعف کتاب توسط اعضا و مهمان‌های  برنامه و پاسخ به سوالات مذهبی توسط کارشناس مذهبی توسط کارشناس برنامه از نتایج حاصل از این نشست محسوب می‌شد.  

انتخاب کتاب "سوال موموکی"، در اختیار قرار دادن کتاب به اعضا  حاضر در جلسه  از دو هفته قبل، معرفی شخصیت نویسنده کتاب برای اعضا، آشنا کردن  اعضا گروه سنی "ج و د" با نقد کتاب، هماهنگی با کارشناس مذهبی و نویسنده از جمله روند اجرایی این برنامه به شمار می‌رفت.

اثر مورد نقد در این جلسه کتاب "سوال موموکی" بود، کتاب موموکی جزء کتاب‌های مذهبی اثر کلرژوبرت است که در آن موموکی موش کور کوچک به عنوان شخصیت داستان سوال خیلی مهمی دارد و یک روز تصمیم می‌گیرد راه بیفتد و سوالش را درباره خدا از حیوانات مختلف بپرسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =