جشن کتاب و کتابخوانی در شهرکرد

همزمان با ایام گرامی داشت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی جشن "در سایه سار کتاب" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون از برگزاری جشن ویژه‌ی کتاب و کتابخوانی با عنوان در سایه سار کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۳ شهرکرد خبر داد.

جشن کتاب و کتابخوانی در شهرکرد
وی دراین باره افزود: جشن در سایه سار کتاب برنامه استانی کانون به مناسبت گرامیداشت هفته کتابخوانی بود که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی، معرفی فعالیت‌های کانون به اقشار مختلف جامعه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در حوزه فرهنگ و کتاب به ویژه برای کودکان و نوجوانان و انس خانواده‌ها با کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

جشن کتاب و کتابخوانی در شهرکرد
در این جشن که با حضور کارشناسان آموزش و پرورش، کارشناسان ستادی کانون، اعضا و مربیان کانون، دانش آموزان مدارس استثنایی سینا،  دخترانه‌ی استقلال، پسرانه‌ی فراز برگزار شد؛ علی بزرگ‌نیا کارشناس مسئول فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: راه خوشبختی و سعادت بشر و جامعه از طریق مطالعه در جهت کسب خرد و دانایی‌ست.

جشن کتاب و کتابخوانی در شهرکرد

وی پیرامون فعال بودن و غنی سازی کتابخانه‌های مدارس عنوان کرد: در ارزیابی مدارس بازدید از کتابخانه‌های مدارس در اولویت کار قرار دارد. و از وجود طرحی سراسری با عنوان جشنواره‌ی دانایی و توانایی  در جهت ترویج و تداوم فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد.

جشن کتاب و کتابخوانی در شهرکرد
در این برنامه  اعضای کودک و نوجوان مراکز استان به اجرای برنامه متناسب با هفته کتاب و کتابخوانی پرداختند و تقدیر از طرح‌های خلاق برگزیده‌ی توسعه کتابخوانی استانی، تقدیر از مراکز موفق در حوزه‌ی کتابخوانی، تقدیر از مروجان عرصه‌ی کتاب، تقدیر از بخش کتاب‌های حسی لمسی، تقدیر از اعضای فعال کتاب‌خوان و اهدای لوح تقدیربه برگزیدگان کشوری فراخوان ادبی سلام بر خورشید معصومه مهری کارشناس ادبی استان و لیلا جعفری مسئول مرکز فرخشهر نیز صورت گرفت.

جشن کتاب و کتابخوانی در شهرکرد
همزمان با این برنامه نمایشگاهی با عنوان تصویرگران کوچک کانون به همت اشرف کلاهی مربی هنری مرکز شماره ۳ شهرکرد و بخش معرفی طرح های خلاق توسعه ی کتابخوانی مرکز شماره ۳به کوشش پروین کوهی پور مربی فرهنگی این مرکز برگزار شد.
گفتنی است مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری با اجرای ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی و با شعار  «ما همانیم که می‌خوانیم » سی‌امین دوره ی هفته ی کتاب جمهوری اسلامی که از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ نام گذاری شده است را گرامی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =