انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های جشنواره قصه‌گویی منطقه ۵ در ویژه‌نامه‌ "قصه‌گاه"

برای ثبت لحظات و بازتاب اتفاقات بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی منطقه ۵ به میزبانی تهران، ویژه نامه ای با عنوان "قصه گاه" تهیه و تدوین و در روزهای جشنواره در اختیار قصه گویان و میهمانان جشنواره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان تهران قصه‌گاه ویژه‌نامه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۵ است تا در زمان برگزاری  جشنواره با نگاهی متفاوت راوی اندیشه‌ها، دوستی‌ها و تجربه‌های تازه‌ای  باشدکه بواسطه‌ی قصه‌ها فراهم آمده است.

قصه‌گاه که حاصل خردجمعی در آفرینش‌های ادبی استان تهران است با این رویکرد که بتواند دریچه‌ی تازه‌ای به روی مخاطبان خود در جشنواره قصه‌گویی بازکند برآن شد تا با روایت و زبانی متفاوت برنامه‌ها و فعالیت‌های اصلی و جانبی جشنواره را منعکس و منتشر و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

از بخش‌های این ویژه‌نامه گفتگو با مدیران استان‌های مدعو درجشنواره منطقه پنج، مسئولان جشنواره، مصاحبه با مربیان و اعضای برگزیده قصه‌گو، آشنایی با قصه‌های عامه و معرفی منابع معتبر برای قصه‌های کهن، نگاهی به دنیای بی‌مرز قصه‌ها و اخبار جشنواره است.

لازم به یادآوری است این ویژه‌نامه در چهار شماره منتشر شده و شماره‌ی صفر آن قبل از شروع جشنواره و با ورود مهمانان در اختیار آنان قرار گرفت. ‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =