حمایت همه‌جانبه از کانون در اولویت قراردارد

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام درمجلس شورای اسلامی فعالیت‌های کانون پرورش فکری را سازنده و ثمربخش ارزیابی‌کرد و از تلاش برای تخصیص اعتبار لازم جهت به‌سازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این مجموعه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، جبارکوچکی‌نژاد این سخنان را طی بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت اظهارداشت و رایزنی با تصمیم‌سازان برای تخصیص اعتبار لازم جهت بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد و خدمات‌رسانی به نسل کودک و نوجوان را اولویت خواند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین، از آسیب‌های اجتماعی متوجه آینده‌سازان سخن‌گفت و با بیان‌این‌که فعالیت‌های سازنده، نشاط‌بخش فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نقش به‌سزایی درپیشگیری از این آسیب‌ها دارد، گفت: کانون با ارایه برنامه‌های هدف‌مند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از مجموعه‌های پیشگام در این حوزه است.

حمایت همه‌جانبه از کانون در اولویت قراردارد

کوچکی نژاد برهمین اساس نیز بر تقویت و توسعه فعالیت‌های کانون تاکیدکرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه‌های لازم جهت تخصیص بودجه برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی این مجموعه، به ویژه مراکز ۶ گانه کانون شهرستان رشت در اولویت قراردارد.

براساس این گزارش، فاطمه‌گُل‌گُلی، مربی مسئول مرکز شماره ۲ کانون رشت نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه مسئولان به کودکان و نوجوانان، از  برنامه‌های کانون پرورش فکری برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مخاطبان صحبت‌کرد و گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در مسیر  کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی اعضا ارایه‌داد.

پخش نماهنگ روند فعالیت‌های یک ساله مرکز، گفت‌وگوی صمیمانه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مربیان، اعضا و خانواده‌ها نیز از دیگر برنامه‌ها بود که روز پنج‌شنبه، ۳ آذر سال ۱۴۰۱ صورت‌گرفت.

حمایت همه‌جانبه از کانون در اولویت قراردارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =