کد خبر: 320630
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مسابقه نقاشی «سرزمین افسانه‌ها» تا ۱۲ آذر تمدید شد

زمان ارسال اثر به مسابقه نقاشی «سرزمین افسانه‌ها» تا روز ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه به نمایش آثار کودکان و نوجوانان ایرانی درباره زیبایی‌ها و فرهنگ و آداب و رسوم کشور چین اختصاص دارد و حاصل همکاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سفارت جمهوری خلق چین در تهران است.

در این رویداد کودکان و نوجوانان در دو رده سنی ۷ تا ۱۱ سال(کودک) و ۱۲ تا ۱۶ سال (نوجوان) شرکت می‌کنند.

پیش از این، سفارت چین در تهران با همکاری کانون و با برگزاری نمایشگاهی از آثار نقاشی در سال ۱۴۰۰ با موضوع «پرواز رویاها» به بهانه المپیک زمستانی در شهر پکن، تجربه موفقی را پشت سر گذاشت و اکنون نیز با هدف فراهم‌آوردن زمینه‌ای برای شناسایی و شکوفایی خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان و تحکیم روابط، ارتقاء دوستی و همدلی بین ایران و چین جشنواره ملی نقاشی کودکان و نوجوانان را برگزار می‌کند.

محورهای موضوعی مسابقه نقاشی «سرزمین افسانه‌ها»، «خانه‌ها و خیابان‌های چین»، «طبیعت و زیبایی‌های چین»، «آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری چین»، «مردم چین»، «افسانه‌های چینی»، «آداب و رسوم و فرهنگ چین»، «کودکان چین»، «هنر و ادبیات چین» و «اشتراک‌های فرهنگی و تاریخی ایران و چین» اعلام شده است.

بر این اساس کودکان و نوجوانان باید اصل اثر انفرادی و نقاشی شده در سال ۱۴۰۱ خود را در اندازه نهایت ۷۰×۵۰ سانتی‌متر با تکنیک آزاد و پرهیز از استفاده از تکنیک کلاژ برجسته تا روز ۵ آذر  ۱۴۰۱ (۲۶ نوامبر ۲۰۲۲) به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، کنار هتل ورزش،مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارسال کنند.

شماره تلفن ۹ و ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸ داخلی ۱۱۹ در ساعت‌های کاری پاسخ‌گوی سوال‌های علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد هنری است.

فراخوان و فرم شرکت در این مسابقه نیز در زیر خبر منتشرشده در سایت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی https://kpf.ir/ و https://www.kanoonnews.ir/ بارگذاری شده است.

پیشتر تاریخ نهایی ارسال اثر به این مسابقه ۵ آذر اعلام شده بود که تا ۱۲ آذر تمدید شد.

فراخوان مسابقه نقاشی «سرزمین افسانه‌ها»

مسابقه نقاشی «سرزمین افسانه‌ها» تا ۱۲ آذر تمدید شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =