چشم‌انداز همکاری‌های مشترک ترسیم‌شد

طی دیدار سرپرست کانون پرورش فکری و مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گیلان، بر ضرورت افزایش گستره همکاری‌های مشترک تاکیدشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این نشست در راستای افزایش تعامل و همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیادشهید و امور ایثارگران استان گیلان صورت‌پذیرفت و طرفین بر ضرورت اجرای فعالیت‌های مشترک تاکیدکردند.

سرپرست کانون استان گیلان در این دیدار با ابراز خرسندی از افزایش هم‌گرایی‌ها، به اجرای «طرح سپاس» ازسوی کانون پرورش فکری و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اشاره‌داشت و با بیان این‌که برای سال جاری، بیش از یکصد آیین تجلیل در مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است، افزود: فرهنگ‌سازی و یادآورشدن جایگاه این بزرگواران به جامعه، به ویژه نسل کودک و نوجوان از اهداف اجرای این طرح به‌شمارمی‌رود.

میرعظیمی دراین میان، ظرفیت‌های گسترده ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، ۴ کتاب‌خانه پستی و ۳ مرکز سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری را خاطرنشان‌کرد و خواستار همراهی هرچه بیش‌تر درجهت اجرای طرح سپاس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی‌شد.

تعیین تکلیف همکاران ایثارگر کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان هم ازدیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه ویژه قرارداشت و ضرورت مشخص‌شدن وضعیت استخدامی آنان مورد تاکیدقرارگرفت.

سیدجلیل میرعظیمی هم‌چنین از برنامه‌های هدف‌مند کانون درجهت نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و پاس‌داشت یاد و خاطره شهیدان و حافظان مرزهای فکری و جغرافیایی ایران اسلامی سخن‌گفت و از تعامل و همکاری با دستگاه‌های متولی این حوزه استقبال کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان نیز این نشست را ثمربخش توصیف‌کرد و با اشاره به وظایف جامعه، علی‌الخصوص دستگاه‌های متولی درجهت تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان وتلاش‌گران صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی گفت: قدرشناسی از این بزرگواران، رسالتی همگانی است.

محمدرضا داوطلب درهمین‌حال، از تعیین تکلیف کارکنان ایثارگر کانون استقبال‌کرد و با موثر خواندن پیگیری‌ها در سطح کشور و استان اظهارداشت: این مهم در دستورکارقرارمی‌گیرد.

وی هم‌چنین برگزاری ویژه‌برنامه‌های مشترک فرهنگی، هنری و ادبی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان را سازنده دانست و با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه فعالیت‌های نمایشی با موضوع ایثار و شهادت‌ گفت: از افزایش این همکاری‌ها و برپایی نمایشگاه‌های مشترک با کانون جهت آشناسازی جامعه با اقدامات صورت‌گرفته در این زمینه  استقبال‌می‌کنیم.

تاکید بر استمرار برگزاری نشست‌ها، به ویژه در سطح مسئولان میانی و کارشناسان دو دستگاه، پایان‌بخش این دیدار بود که روز ۵ آذر ۱۴۰۱ به ‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت صورت‌گرفت.

گفتنی‌است در این نشست، حمیدرضا قاسمی، معاون اداری‌مالی کانون پرورش فکری و مجتبی عبداللهی، رئیس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید استان گیلان نیز حضورداشتند.

چشم‌انداز همکاری‌های مشترک ترسیم‌شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =