رقابت اعضای دوچرخه‌سوار مراکز کانون سمنان در هفته‌ی بسیج

مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری هم‌زمان با بهره‌برداری از مدرسه هوشمند ترافیک در هفته‌ی بسیج بین اعضای پسر نوجوان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از رقابت اعضای پسر نوجوان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو در قالب مسابقه‌ی دوچرخه‌سواری هم‌زمان با بهره‌برداری از مدرسه هوشمند ترافیک و شهروندی آرمان به مناسبت هفته‌ی بسیج در محل پارک سیمرغ این شهرستان، خبر داد و گفت: در نخستین روز از هفته‌ی بسیج با مشارکت کانون پرورش فکری، مؤسسه آرمان روشن و شهرداری سمنان، این مسابقه‌ با حضور شهردار، معاونان، مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری، جمعی از کودکان و والدین اجرا شد.

وی در ادامه افزود: مدرسه هوشمند ترافیک و شهروندی از بخش‌های مختلفی مانند سالن آموزش، آمفی‌تئاتر روباز، شریان‌های اصلی و فرعی، مسیر حرکت دوچرخه، مسیر خط‌کشی، علائم رانندگی و یک شهر مینیاتوری تشکیل شده و کودکان و نوجوانان در این مدرسه با سوار شدن بر خودروهای کوچک و رانندگی در مسیرهای مشخص با مباحث و قوانین ترافیکی شهر، احترام به حقوق شهروندی و عابران پیاده و دیگر موضوعات ترافیکی آشنا می‌شوند.

رقابت اعضای دوچرخه‌سوار مراکز کانون سمنان در هفته‌ی بسیج

شاهی در پایان یادآور شد: مربیان به مناسبت هفته‌ی بسیج ضمن فضاسازی مرکز به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در قالب معرفی کتاب، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =