آزمون جذب و تربیت مدرس در کانون سمنان

آزمون کتبی جذب و تربیت حرفه‌ای مدرس در بخش انگلیسی، هم‌زمان با سراسر کشور، صبح جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ از سوی کانون زبان سمنان در مدرسه سروش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، آزمون کتبی جذب و تربیت حرفه‌ای مدرس در بخش انگلیسی با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل و سمیه مجیدی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، صبح جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ هم‌زمان با سراسر کشور در مدرسه سروش، برگزار شد.

آزمون جذب و تربیت مدرس در کانون سمنان

فاطمه ربانی مدیر کانون زبان استان سمنان اظهار داشت: این آزمون، اولین مرحله‌ی صلاحیّت‌سنجیِ متقاضیان تدریس در کانون زبان ایران محسوب می‌شود و ۳۴ متقاضی شرکت‌کننده در سمنان پس از قبولی، در سه مرحله‌ی دیگر به رقابت می‌پردازند و منتخبان نهایی به‌عنوان مدرس از بهار ۱۴۰۲ با مراکز کانون زبان استان در آموزش زبان انگلیسی، تعامل خواهند داشت.

آزمون جذب و تربیت مدرس در کانون سمنان

وی یاداور شد: نتیجه‌ی این آزمون نیز چهارشنبه ۱۶ آذر سال جاری در سایت www.ili.ir اعلام خواهد شد.

آزمون جذب و تربیت مدرس در کانون سمنان

ربانی در پایان سخنانش یادآور شد:  بیش از دو هزار زبان‌آموز در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در چهار شعبه‌ی سمنان، دامغان، شاهرود و مهدی‌شهر در حال فراگیری زبان انگلیسی و غیر انگلیسی هستند و با توجه به درخواست و پیشنهاد والدین، کلاس‌های ترم پاییز به‌صورت حضوری و مجازی(برخط) در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =