مساله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان، محور برنامه‌های هفته پژوهش

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از برگزاری چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش این مجموعه فرهنگی از ۲۰ تا ۲۵ آذر سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبرگفت: نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه و جستجوگری در جامعه و تربیت کودکان و نوجوانانی پرسش‌گر و فعال در عرصه فعالیت‌های تحقیقی، از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون به‌شمارمی‌رود.

سرپرست کانون استان گیلان هم‌چنین، شعار هفته پژوهش را «مساله‌شناسی در حوزه کودک و نوجوان، افق روشن آینده» اعلام‌کرد و از برگزاری فعالیت‌های تنوع در مرکز استان و مراکز فرهنگی هنری این مجموعه خبرداد.

وی در این میان به اهم برنامه‌های کانون در هفته پژوهش اشاره و برگزاری نشست‌های تخصصی پژوهش‌محور با حضور اعضا و خانواده‌ها در ۲۰ مرکز فرهنگی هنری این مجموعه را ازجمله این برنامه‌ها اعلام‌کرد.

برپایی نمایشگاه دست‌آوردهای علمی و پژوهشی مربیان و اعضا، بازدیدهای علمی و برگزاری بازارچه عرضه دست‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش است  که در صحبت‌های میرعظیمی به آن اشاره شد.

این مسئول فرهنگی بازدید کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از مرکز تخصصی علوم و نجوم کانون رشت، تجلیل از پژوهش‌گران برگزیده و برپایی کارگاه‌های آموزشی را گامی در جهت غنی‌سازی هرچه بیش‌تر برنامه‌ها دانست و افزود: فرمانداری و شهرداری‌، موسسه‌های آموزش عالی،  آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری و محیط‌زیست، از مجموعه‌های همراه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری چهاردهمین ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش به‌شمارمی‌روند

چهاردهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۱ با شعار «مساله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =