کد خبر: 320995
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
بازدید 153
کانون لرستان در هفته پژوهش

برنامه های هفته پژوهش کانون پروش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان از23 تا 28 آذرماه با شعار « مساله شناسی کودک و نوجوان ؛ افق روشن آینده » برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ همزمان با آغازهفته پژوهش برنامه های مختلفی در کانون پروش فکری کودکان ونوجوانان استان برگزار می شود
محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان گفت: برنامه های مراکزکانون پروش فکری کودکان ونوجوانان استان از23 تا 28 آذرماه با شعار « مساله شناسی  کودک و نوجوان؛ افق روشن آینده » برگزار می شوند.
محمدی افزود: دراین هفته به منظور تقویت تفکر پژوهشی در کودکان و نوجوانان و مربیان، کارگاه های مختلفی با دعوت از کارشناسان اجراخواهدشد.
وی اضافه کرد: در هفته پژوهش نشست های تخصصی پیش بینی شده است که با حضوراساتید دانشگاه  و صاحب نظران برگزارخواهد و در این نشست ها اعضا و مربیان با چگونگی تقویت مهارت پرسشگری، اقدام پژوهی، تحقیق و... بیشتر آشنا می شوند.

کانون لرستان در هفته پژوهش


مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان عنوان داشت: همچنین درطول هفته پژوهش هر روز کارگاه ها و نشست های حضوری  با دعوت از مربیان پژوهشگر برگزار می شود که می توان به برگزاری کارگاه های: آموزش شیوه های پژوهش، تحقیق، کاوشگری، پرسشگری برای کودکان و نوجوانان، چیستی و چرایی و چگونگی؛ آموزش شیوه های اقدام پژوهی و معرفی کتاب های علمی و پژوهشی می توان اشاره کرد.
محمدی با بیان این نکته که در هفته پژوهش از اعضا و مربیان فعال حوزه پژوهش تقدیر می شود، تصریح کرد: برگزاری کارگاه های «آزمایش های ساده علمی»، بازدید از مرکز نجوم و پژوهش سراها، برگزاری کارگاه های مختلف مهارت های زندگی، معرفی کتاب های علمی و قصه گویی آنها، معرفی پژوهشگران برتر استانی، برگزاری کارگاه ادبی با عنوان «واکاوی و بررسی اشعار مولانا و سهراب»، معرفی کتاب های برتر در زمینه آموزش پژوهش و با راهنمایی مربیان از دیگر برنامه های این هفته هستند که در توسط مربیان مراکز ثابت و سیار اجرا می شوند.
محمدی در پایان گفت: 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

کانون لرستان در هفته پژوهش
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =