عضو نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزیده مسابقه هنری محیط زیست سازمان ملل شد

برگزیدگان مسابقه ملی محیط زیست سازمان ملل یونپ (UNEP) در سال ۲۰۲۲ معرفی شدند و عضو کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کسب عنوان برگزیده در بخش بین‌الملل را به خود اختصاص داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محیط زیست سازمان ملل «یونپ» (UNEP) این مسابقه را با موضوع «اهمیت حفاظت از لایه ازون برای موجودات زنده» در سه رشته نقاشی، عکاسی و طراحی گرافیکی برگزار کرد.

در مرحله ملی برگزیدگان این مسابقه معرفی و نفرات اول هر بخش به مرحله بین‌المللی در منطقه آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند که در نهایت در بخش عکاسی اثر فاطمه آذری‌فر عضو ۱۴ ساله مرکز کانون رزن استان همدان به‌ عنوان یکی از برگزیدگان بخش بین‌الملل معرفی شد.

پیش از این نیز در مرحله ملی و در رشته نقاشی اثر شیرین رمضانی عضو ۱۴ ساله مرکز شماره ۲ کانون همدان رتبه اول را به دست آورد.

این مسابقه با هدف آگاهی‌رسانی درباره‌ی اهمیت حفاظت از لایه ازون برای موجودات کره زمین و تداوم تشویق حمایت عموم مردم در مورد مواد مخرب لایه ازون و حذف گازهای گلخانه‌ای از سوی برنامه‌ی محیط زیست سازمان ملل (یونپ) (UNEP) با همکاری دفاتر ملی ازون در کشورهای عضو برگزار شد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =