کانون پرورش  فکری یک بازوی تعلیم و تربیت مؤثر و کارآمد است

جلسه شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در سالن کنفرانس این اداره‌کل، برگزار و از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بر نقش این نهاد فرهنگی و تربیتی در حوزه‌ی کودک و نوجوان تأکبد شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جلسه شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش سه شهرستان سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با دعوت از نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، صبح شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کانون پرورش  فکری یک بازوی تعلیم و تربیت مؤثر و کارآمد است

خدابخشی در ابتدای  این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران و فرهیختگان اداره‌کل آموزش و پرورش استان و با تشکر از عادل خالقی مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اهمیت کودک و نوجوان و تعلیم و تربیت، تأکید و اظهار کرد: توجه و باور به این قشر معصوم با بکارگیری تمام امکانات، یک امر ضروری و انکارناپذیر است و حضور کانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش به‌عنوان یک بازوی تعلیم و تربیت مؤثر و کارآمد، یک فرصت و غنیمت است.

وی در ادامه افزود: جامعه هدف کانون، دانش‌آموزان عزیز هستند، بنابراین تعامل و هم‌افزایی فی‌مابین مکمل تعلیم و تربیت کارآمد است و بایست بدان توجه ویژه کرد.

کانون پرورش  فکری یک بازوی تعلیم و تربیت مؤثر و کارآمد است

خدابخشی در ادامه‌ی سخنانش با بیان موانع و فرصت‌های پیش‌رو و تشریح برنامه‌های کانون و هم‌چنین وضعیت نیروی انسانی موجود گفت: طرح کانون‌مدرسه برای رفع بخشی از کمبودهای فی‌مابین از سال جاری اجرا می‌شود و امیدواریم این حرکت بتواند حضور ما را در مدارس و بالعکس بیش از گذشته پر رنگ‌تر نموده و بخشی از انتظارات‌مان را برآورده سازد تا بتوانیم مؤثرتر به اهداف‌مان نزدیک شویم.

مدیرکل کانون استان سمنان در پایان سخنانش با تأکید بر هم‌کاری و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های ذی‌مدخل در امر تعلیم و تربیت با آموزش و پرورش، افزود: انتظار می‌رود پیشنهاد تشکیل و شروع به‌کار شورای هماهنگی تعلیم و تربیت در استان با محوریت آموزش و پرورش هرچه زودتر کارش را آغاز کند تا هماهنگی و توان‌افزایی مؤثر، تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =