کد خبر: 321099
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
بازدید 391
سفیران دانایی کتاب تقدیر شدند

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کرمان که در طرح سفیران دانایی کتاب مشارکت داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نجمه‌خاتون خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از هشت عضو مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کرمان که در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با اجرای طرح «سفیران دانایی کتاب» به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی پرداختند تقدیر کرد.

بنابر این خبر، سفیران دانایی کتاب در این طرح که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و فرهنگسرای «قمربنی‌هاشم(ع)» اجرا شده است، به همراه کیف کتاب به درب منازل هم‌محله‌ای‌هایشان می‌روند و بعد از معرفی کتاب‌ها آن‌ها را به اعضای خانواده امانت می‌دهند. پر کردن فرم امانت کتاب مرحله بعدی این طرح است و سفیران کتاب هفته بعد کتاب‌های خوانده شده را با کتاب‌های جدید عوض می‌کنند.

این در حالی است که، کتاب‌های طرح سفیران دانایی کتاب از کتاب‌خانه فرهنگسرای «قمربنی‌هاشم(ع)» که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تجهیز شده است امانت داده می‌شوند و این طرح در تمام طول سال ادامه خواهد داشت.

همچنین، در این نشست که در سالن مهر اداره‌کل کانون استان برگزار شد، دیگر اعضای مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کرمان هم حضور داشتند و همگی در تست بازیگری برای انتخاب در گروه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان شرکت کردند.

سفیران دانایی کتاب تقدیر شدند

سفیران دانایی کتاب تقدیر شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =