گشایش نمایشگاه پژوهش در مجتمع کانون سمنان

نمایشگاه آثار پژوهشی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با چهاردهمین ویژه‌برنامه‌ی‌ هفته‌ی پژوهش در مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نمایشگاه آثار پژوهشی اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هم‌زمان با چهاردهمین ویژه‌برنامه‌ی‌ هفته‌ی پژوهش، پیش از ظهر پنج‌شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، کارشناسان، مسئولان، مربیان و جمعی از اعضای پژوهشگر در مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه پژوهش در مجتمع کانون سمنان

این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف چهاردهمین ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی پژوهش با شعار «مسأله‌شناسی کودک و نوجوان، افق روشن آینده» برنامه‌ریزی و اجرا شد.

گشایش نمایشگاه پژوهش در مجتمع کانون سمنان

بخشی از نمایشگاه علاوه بر نمونه آثار تحقیقی و پژوهشی اعضا و مربیان در قالب مقاله، جستار، اقدام‌پژوهی و... به معرفی کتاب‌های پژوهشی برای کودکان و نوجوانان اختصاص یافت.

گشایش نمایشگاه پژوهش در مجتمع کانون سمنان

گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان آذر سال جاری در نگارخانه مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان واقع در شهرک مدیران، میدان پدران آسمانی پذیرای حضور کودکان، نوجوانان، معلمان، مربیان، کارشناسان و پژوهشگران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =