بازارچه عرضه دست‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون بندرانزلی

مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بندرانزلی روزهای منتهی به شب یلدا با برپایی بازارچه عرضه دست‌سازه‌ها، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این بازارچه از ۲۵ تا ۳۰ آذر سال ۱۴۰۱ پذیرای دانش‌آموزان مدارس، اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری  و خانواده‌های آنان بود.

طی برپایی این بازارچه که به منظور نمایش توان‌مندی‌های مربیان و اعضا، تشویق کودکان و نوجوانان هنرمند و ترغیب‌ آنان به تولید و اشتغالزایی صورت‌گرفت، آثار دست‌دوز بافتنی، ظریف‌بری با چوب و کار با سرامیک هنرمندان کانونی عرضه و با استقبال علاقه‌مندان همراه‌شد.

بازارچه عرضه دست‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون بندرانزلی

همراهی اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی و نامه‌نگاری این مجموعه با مدارس شهرستان، حضور مسئولان و دوست‌داران فعالیت‌های هنری در بازارچه و گفت‌وگو با خالقان آثار  نیز از حرکت‌های سازنده و اثربخشی بود که در جهت حمایت از تولید داخلی و صیانت از فرهنگ بومی‌ و محلی انجام‌گرفت.

براساس این گزارش، عباس صانعی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی از بازدیدکنندگان بود و ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خواستار استمرار این حرکت‌های سازنده و برپایی بازارچه در آستانه عید سال ۱۴۰۲ شد.

بازارچه عرضه دست‌سازه‌های مربیان و اعضای کانون بندرانزلی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =