اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در «یلدای فاطمی»

مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت با اهدای بسته‌های فرهنگی به موسسه خیریه«هم‌آوا» شب یلدای سال ۱۴۰۱ را به فردایی روشنی‌بخش، پیوندزد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، هم‌زمان با برگزاری آیین‌های شب چله در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، مرکز مجتمع این مجموعه فرهنگی در شهر رشت،  حمایت از کودکان بیمار را در برنامه‌های خود قرارداد و با همراهی موسسه خیریه هم‌آوا، یلدای فاطمی را به فردای روشن امیدبخشی به آینده‌سازان پیوندزد.

طی این حرکت فرهنگی که با تأسی از سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده  آیین‌های ایرانی‌اسلامی در خدمت‌رسانی به هم‌نوع صورت‌گرفت، مجموعه‌ای از کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عروسک‌های نمایشی، به موسسه «هم‌آوا» اهداشد.

ارسال پیام‌ دوستی کارکنان و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کودکان تحت حمایت موسسه و دعوت از آنان برای شرکت در فعالیت‌های حضوری و مجازی این نهاد، دیگر اهداف این حرکت فرهنگی بود که در مناسبت‌های آتی نیز ادامه خواهدیافت.

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در «یلدای فاطمی»

گفتنی‌است، موسسه خیریه (هم‌آوا)، با هدف فراهم‌سازی امکانات درمانی، رفاهی و آموزشی مناسب برای کودکان سرطانی استان گیلان، ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ در رشت افتتاح شد و با همراهی خیّران و مجموعه‌های فعال در این حوزه، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =