کد خبر: 321427
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
بازدید 328
کسب عنوان دستگاه برتر جشنواره‌ی شهید رجایی توسط کانون استان اردبیل

با معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در استان اردبیل، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان دستگاه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این جشنواره را در سال ۱۴۰۰ کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، همزمان با برگزاری جلسه شورای اداری استان اردبیل، شامگاه روزشنبه سوم دی‌ماه۱۴۰۱ در سالن شهید رجایی استانداری، دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی در این استان معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، با ارزیابی‌های انجام شده در سال‌جاری و بررسی مستندات ادارات و سازمان‌های مختلف استان، از دستگاه‌های اجرایی برتر در پنج بخش تولیدی و خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه و زیرساخت‌ها، گروه سلامت و رفاه اجتماعی، گروه عمومی و قضایی و گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با اهدای لوح سپاس و تندیس مخصوص جشنواره شهید رجایی تجلیل شد که اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل عنوان دستگاه برتر در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را از آن خود کرد.

کسب عنوان دستگاه برتر جشنواره‌ی شهید رجایی توسط کانون استان اردبیل

گفتنی است، در متن لوح سپاس این جشنواره که به امضای سیدحامد عاملی استاندار و رییس ستاد جشنواره شهید ‌رجایی استان اردبیل و داوود شایقی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر جشنواره شهید رجایی استان رسیده، آمده است؛

سرکار خانم ملیحه ملک زاده

مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل

سلام علیکم

تکریم خدمت صادقانه و موثر به مردم و نهادینه سازی فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد از اهداف عالی فرایند ارزیابی و سنجش عملکرد دستگاه های اجرایی قلمداد می‌گردد. بر همین اساس و مطابق نتایج نظام سنجش و ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سایه تلاش و همت مجموعه کارکنان و مدیران فعال خود در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ عنوان دستگاه برتر گروه آموزشی پژوهشی و فرهنگی را کسب نموده است.

 بدین وسیله با اهدای لوح یادمان از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در جهت اعتلای عملکرد سازمانی تشکر و قدردانی می نماییم. امید است با توکل به خداوند سبحان در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شریف استان و انجام بهتر وظایف و ماموریت‌های محوله نظام اداری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین موفق و سربلند باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =