کانون استان اردبیل رتبه برتر حقوق شهروندی در سال ۱۴۰۰ را کسب کرد

در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل حایز رتبه برتردر بین دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، طی مراسمی که پیش از ظهر روز سه شنبه ۹ اسفند ماه۱۴۰۱ در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، با معرفی دستگاه‌های برتر در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور، کانون استان اردبیل رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرده و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل تقدیر شد .

در این لوح که به امضای رضا قاسمیان ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل می‌باشد، آمده است:

با سلام و احترام

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، نظر به ارزیابی‌های به عمل آمده در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد صیانت از حقق شهروندی و حریم امنیت عمومی کشور و بر اساس ارزیابی‌ها و بازدیدهای انجام یافته توسط بازرسان ستاد استانی در سال ۱۴۰۰، اعلام می‌دارد در بین دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل موفق به دریافت رتبه برتر در حوزه‌ی مذکور شده‌اید .

بدینوسیله ، با تقدیر از همکاری در عمل به وظایف محوله و تبریک عنوان کسب شده در راستای صیانت از حقوق شهروندی، از درگاه حضرت احدیت آرزوی تداوم خدمات صادقانه در آن دستگاه و برای حضرتعالی و همکاران محترم مجموعه‌ی تابعه، موفقیت و سربلندی را خواهانیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =