دعوت از هنرآموزان خردسال کانون برای شرکت در مسابقه نقاشی «خانواده من»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری مسابقه ملی نقاشی «خانواده من» با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک همکاری می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه ملی نقاشی «خانواده من» ویژه گروه سنی ۴ تا ۶ سال است و در راستای همکاری کانون با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و مشارکت‌های فرهنگی و هم‌افزایی بین دو نهاد برگزار خواهد شد.

این فراخوان براساس پرسش مهر رئیس جمهور، در جشن غنچه‌های پیش دبستانی ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از سوی وزیر آموزش و پرورش اعلام شده است.

طی این فراخوان یک رویداد تربیتی در راستای تکریم جایگاه خانواده، به دور از اهداف رقابتی و با محوریت نقاشی کودکان برگزار می‌شود. بر این اساس انتظار می‌رود آثار از سوی کودکان خلق شود تا فرصتی برای تأمل، یادگیری و رشد کودکان باشد.

پرورش خلاقیت، ذوق هنری و زیبایی‌شناسی در قالب نقاشی، طراحی و خلق موقعیت‌های تربیتی خانواده محور با استفاده از تأثیر تربیتی هنر به‌طور عام و نقاشی به‌طور خاص در فرایند تربیت کودک اهداف کلی این فراخوان است.

کودکان ۴ تا ۶ سال تمام (دوره دوم کودکی) و مربیان کودکستان‌های سراسر کشور مخاطبان این فراخوان هستند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با ارسال این فراخوان به مراکز فرهنگی هنری خود از هنرآموزان خردسال کارگاه‌های هنری این مراکز دعوت کرده است در این رویداد هنری شرکت کنند.

در بخش کودک، تمام نقاشی‌ها به فراخور فرصت‌های موجود در مناسبت‌ها و رویدادهای متناسب با هویت ملی و مذهبی در قالب‌های نمایشگاه، تدوین کتاب ملی، دیوارنگاره و یا در شبکه‌های ملی، استانی و محلی با نام صاحب اثر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

خانواده یا مربی می‌توانند آثار کودکان را در هر یک از محورهای سه‌گانه نقاشی، فایل صوتی‌تصویری و کتاب‌نقاشی در سامانه به نشانی https://p.bakoodaki.ir بارگذاری کنند.

دعوت از هنرآموزان خردسال کانون برای شرکت در مسابقه نقاشی «خانواده من»

همچنین مربیان آثار تولید شده خود را در ایجاد موقعیت‌های تربیتی خانواده محور با استفاده از تولیدات نوآموزان به صورت فایل متنی یا چندرسانه‌ای در بخش ویژه مربیان همین سامانه بارگذاری و در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ فرصت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =