تیم فوتسال کانون در مسابقه‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش سوم شد

تیم فوتسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مقام سوم مسابقه‌های ورزشی کارکنان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این تیم متشکل از ۹ بازیکن و با مربی‌گری اسفندیار ضیائی در دیدار رده‌بندی موفق شد با نتیجه ۸ بر ۲ تیم معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقه‌ها که با نام شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شد، دست یابد.

تیم فوتسال کانون در این مسابقه‌ها که در سالن مجموعه ورزشی شهید چمران حکیمیه با حضور ۱۳ تیم و در ۴ گروه برگزار ‌شد، در تنها گروه چهار تیمی این رقابت‌ها قرار داشت و موفق شد تمامی حریفان گروه را با اقتدار شکست دهد و با امتیاز کامل به مرحله بعد صعود کند.

فوتبال‌بازهای سالنی کانون با سرپرستی هادی یوسف‌زاده و مربی‌گری اسفندیار ضیائی در نخستین دیدار خود ابتدا تیم سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور را با نتیجه ۴ بر ۱، سپس تیم معاونت ابتدایی را با نتیجه ۴ بر ۲ و در آخرین دیدار تیم سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی را با نتیجه ۷ بر ۱ شکست دادند و به دیدار تیم دوم معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مرحله بعد رفتند و موفق شدند این تیم را نیز با نتیجه ۸ بر ۳ شکست دهند و به دیدار نیمه‌نهایی راه پیدا کنند.

حریف کانون در نیمه نهایی، تیم اول معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بود که این دیدار پس از کسب تساوی در وقت قانونی با نتیجه ۱ بر ۱ به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت تیم کانون با قبول شکست برابر این تیم با نتیجه ۲ بر ۴ از راه‌یابی به دیدار نهایی باز ماند.

تیم فوتسال کانون در مسابقه‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش سوم شد

فوتسالیست‌های کانون در دیدار رده‌بنده‌بندی نیز تیم معاونت توسعه و پشتیبانی منابع وزارت را مقتدرانه و با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دادند و در نهایت به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافتند.

این رقابت‌ها آبان و آذر سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد و تیم کانون از نفرات زیر تشکیل شده بود:

ناصر طالبی، ابوالفضل فراهانی، مصطفی محمدی، رضا محمودی، رضا ناطقی، مسعود امجدیان، حامد آخوندی، فاضل عیوضی و حسین شاه قلی.

بازیکنان تیم کانون در این رقابت‌ها ۳۲ بار در وقت قانونی و ۲ بار در ضربات پنالتی دروازه حریفان را باز کردند و تنها در وقت قانونی ۱۰ گل و در ضربات پنالتی ۴ گل دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =