معرفی مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر بزرگترین سنگ‌ نوشته‌ی جهان

در راستای طرح «بیست روز، یک شهرستان» گفتگویی صمیمی با وحید خواجوی مربی‌مسئول مرکز کانون بیستون صورت گرفت تا بیشتر با این مرکز کانون در شهر بزرگترین سنگ‌ نوشته‌ی جهان آشنا شویم.


سوال ۱: کمی از مرکز بیستون برایمان بگویید؟
مرکز فرهنگی هنری بیستون از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را شروع کرده و اکنون با ۱۲۰ عضو کودک و نوجوان در حال فعالیت است. این مرکز فرهنگی هنری ۵۰۰۰ جلد دارد.

سوال ۲: همکاران مرکز بیستون را معرفی بفرمایید؟
مرکز فرهنگی هنری بیستون در حال حاضر یک مربی‌مسئول و یک نیروی خدمات دارد. 

سوال ۳: مرکز شما در چه فعالیت‌هایی شاخص بوده و مورد توجه قرار گرفته است؟
فعالیت‌های شاخص این مرکز، قصه‌گویی و کتابخوانی است و مربیان و اعضای این مرکز در سال‌های اخیر در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای و بین‌المللی قصه‌گویی همواره خوش درخشیده‌اند. همچنین سایر فعالیت‌های رایج کانونی نیز همیشه در این مرکز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

سوال ۴: چه تجربه‌های موفقی در مرکز خودتان داشته‌اید و در این حوزه چه راهکاری برای استفاده مراکز دیگر پیشنهاد می‌کنید؟
در این مرکز همانند سایر مراکز و مربیان کانونی همواره سعی شده که نقش ارتباطی مربی و اعضاء شکل مطلوبی داشته باشد و رشد تدریجی و مرحله‌ای اعضا همواره مورد نظر بوده است. تلاش بر این بوده که فعالیت‌های مرکز در میان همه‌ی اعضاء یکسان توزیع شود و همیشه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان مورد تاکید بوده است.

معرفی مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر بزرگترین سنگ‌ نوشته‌ی جهان

سوال ۵: از نظر شما چه مشکلات و موانعی سر راه قرار دارند؟
دوری مرکز از شهرک‌های اطراف که بافت جمعیتی حداکثری را در شهر بیستون دارا می‌باشند باعث شده که کمتر بتوانیم کودکان و نوجوانان آن مناطق را پوشش دهیم. یک مرکز سیار شهری در بیستون به خوبی خواهد توانست خدمات کانون را در میان حداکثر جمعیت بیستون توسعه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =