۲ نوجوان اسفراینی در سومین مهرواره داستان آفرینش درخشیدند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: "مهسا غلامی" و "مهشید بهری" ۲ نوجوان اسفراینی در سومین مهرواره داستان آفرینش ملی درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فرهاد آقابیگی اظهار کرد : "مهسا غلامی" و "مهشید بهری" ۲ عضو انجمن نویسندگان نوجوان سپیدار اسفراین با داستان های " روزی که او رفت" و " مخروبه "در این رقابت انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه این مهرواره ویژه اعضای انجمن داستان نوجوان در سراسر کشور است که هر ساله از سوی مدیریت آفرینش های ادبی کشور برنامه ریزی و اجرا می شود افزود: این جشنواره از ۱۵ آبان ماه سال جاری آغاز و آذرماه نیز پایان یافت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: سومین جشنواره‌ سراسری داستان آفرینش با موضوع «داستان‌های دیار» با رویکرد ادبیات بومی و اقلیمی و شعار «تو را ای کهن بوم و بر دوست دارم» از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سه گروه سنی نونگاه یعنی بالای ۱۲ سال، نوجوان بالای ۱۵ سال و ارشد بالای ۱۸ سال برگزار شد و ۳۱۹ داستان از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ادبی ارسال شده بود.

آقابیگی تصریح کرد: در مجموع ۱۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره در بخش استانی ارسال شد که هفت اثر به مرحله کشوری راه یافت و درنهایت ۲ عضو انجمن نویسندگان نوجوان سپیدار اسفراین برگزیده شدند.

خراسان شمالی ۲۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامل ۱۰ مرکز ثابت و ۱۰ مرکز سیار دارد که ۱۱ هزار نفر در آنها عضویت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =