درخشش عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جشنواره نقاشی "سرزمین افسانه ها"

برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر جشنواره نقاشی "سرزمین افسانه ها" از سوی مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون پرورش فکری معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سفارت جمهوری خلق چین جشنواره نقاشی سرزمین افسانه ها برگزار شد. بر همین اساس در سال ۱۴۰۱ با هدف گسترش روابط فرهنگی و هنری میان کودکان آسیایی و ایجاد بستری مناسب برای ترویج دوستی و همدلی، این جشنواره ملی برگزار شد تا با زبان مشترک نقاشی، زیبایی های کشوری را که در فرسنگ ها دورتر از ایران است، با دستان کودکان و نوجوانان ایرانی به تصویر کشیده شود.

بر همین اساس فراخوان نقاشی سرزمین افسانه ها در مهرماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته ملی کودک منتشر و در دسترس عموم قرار گرفت.

شرکت کنندگان این جشنواره گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۶ سال بودند.درخشش عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در جشنواره نقاشی "سرزمین افسانه ها"

در بین ۳۰۱ اثر رسیده در بخش کودکان ۷ تا ۱۲ سال، معصومه مرادی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین استان همدان با مربیگری اعظم خسروی توانست عنوان شایسته تقدیر جشنواره ملی نقاشی سرزمین افسانه ها را به خود اختصاص دهد.

شایان توجه است مراسم گشایش نمایشگاه و آیین قدردانی از برگزیدگان این جشنواره در دی ماه ۱۴۰۱ با مشارکت جمهوری خلق چین برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =