تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان معاونت صدای استان کرمانشاه/ اعضای نوجوان کانون تولید کننده برنامه نوجوان رادیو می شوند

با همکاری کانون و صدا و سیمای استان کارگروه مشورتی نوجوانان معاونت صدا تشکیل و اولین جلسه‌ی آن دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، کارگروه مشورتی نوجوانان معاونت صدای استان کرمانشاه با همکاری کانون پرورش فکری و صدا و سیمای استان تشکیل و اولین جلسه‌ی آن دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل کانون استان برگزار شد. در این جلسه که با حضور زنجانی مدیر کل کانون استان، پورمقبلان معاونت صدای استان، کرمی مدیر تولید رادیو استان و همچنین عزیزی تهیه کننده‌ی برنامه‌های رادیویی نوجوان برگزار شد، ابتدا محمد خیاط‌زنجانی، مدیر کل کانون استان در خصوص کارکرد و تشکیل کارگروه‌های نوجوان در استان صحبت کرد و گفت: پس از تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان کانون استان به عنوان بازوهای مهم مشورتی مدیریت در کانون پرورش فکری و کارکرد مطلوب و بسیار خوب این کارگروه، و همچنین تعیین همین کارگروه به عنوان مشاوران نوجوان استاندار از سوی استاندار وقت، صدا و سیمای استان به ویژه در بخش معاونت صدا اولین نهادی بود که در خصوص تشکیل این کارگروه مشورتی برای آن مجموعه استقبال کرد و در نهایت کارگروه مشورتی نوجوانان معاونت صدا از بین نوجوانان علاقمند و خوش‌فکر در این زمینه تشکیل شد. پورمقبلان معاونت صدای صدا و سیمای استان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور نوجوانان خلاق و پرتلاش کانونی به عنوان مشاوران این معاونت گفت: ما برای تولید و ساخت برنامه‌های رادیویی نوجوان تمام توان و تلاش خود را کرده و در این مسیر قطعا خود نوجوانان به عنوان مخاطبان اصلی این برنامه‌ها می‌توانند بهترین ایده‌ها و پیشنهادات را ارائه دهند. 

تشکیل کارگروه مشورتی نوجوانان معاونت صدای استان کرمانشاه/ اعضای نوجوان کانون تولید کننده برنامه نوجوان رادیو می شوند
در ادامه‌ی این جلسه نوجوانان حاضر در جلسه به عنوان بازوهای مشورتی جهت تولید و ساخت برنامه‌ی رادیویی جذاب برای نوجوانان در خصوص دغدغه‌ها و خواسته‌های نوجوان امروز برای تولید و ساخت یک برنامه‌ی رادیویی صحبت کرده و سپس این نوجوانان به ارائه‌ی پیشنهادات و ایده‌های خود به عنوان بخش‌های متفاوت یک برنامه‌ی رادیویی پرداختند. در پایان جلسه مقرر گردید تا این کارگروه مشورتی نوجوان بعد از تفکر و تحقیق بیشتر، ایده‌های نهایی خود را در خصوص آیتم‌های یک برنامه‌ی رادیویی و همچنین عنوان این برنامه‌ی رادیویی برای نوجوان، جهت طرح در جلسه‌ی آینده جمع‌بندی نمایند. پورمقبلان معاونت صدا با تاکید بر انتخاب یک عنوان و اسم جذاب برای این برنامه‌ی رادیویی گفت: هر نوجوانی که بتواند بهترین عنوان را برای این برنامه پیشنهاد دهد از طرف معاونت صدا برای ایشان هدیه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =