طرح پیشنهاد برپایی نمایشگاه بازی و اسباب بازی کانون پرورش فکری در محل پارک علم و فناوری کودک

در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان شمالی پیشنهاد برپایی نمایشگاه بازی و اسباب بازی کانون پرورش فکری در محل پارک علم و فناوری کودک مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیداری که در  پارک علم و فناوری خراسان شمالی برگزار شدضمن معرفی کانون و تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری گفت :در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حوزه فرهنگی  علاوه بر اجرای تمام فعالیت های فرهنگی، سه حوزه برای ایجاد جریان  فرهنگی  در جهت جذب کودکان و نوجوانان در   استان هدف قرار داده شده است  که شامل حوزه قصه، بازی، و نمایش می باشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این دیداربا بیان اینکه  حوزه ی بازی، ابزار قدرمند برای تربیت کودک و نوجوان می باشد اظهار داشت :در  این راستا پیشنهاد شد تا در جهت ارتباط موثر تر خانواده ها با کودکان و نوجوانان و فعالیت های مشترک بین آنان، توجه به توسعه صنعت اسباب بازی در استان  و همچنین فرهنگ سازی در حوزه بازی، نمایشگاهی با مشارکت کانون پرورش فکری و پارک علم و فناوری استان با محوریت بازی و اسباب بازی برگزار شود.

فرهاد آقا بیگی  با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری در تلاش برای راه اندازی خانه بازی  در استان می باشد گفت :با پیشنهاد برپایی نمایشگاه بازی و اسباب بازی در پارک علم و فناوری مقرر شد تا با مشارکت این دو نهاد ورکشاپ ها و استارت آپ هایی برای علاقه مندان به حوزه بازی و اسباب بازی  در این نمایشگاه برگزار شود.

فرهاد آقا بیگی با اشاره به استقبال پارک و فناوری استان از این طرح گفت : مقرر شد نیمه اول سال ۱۴۰۲ این نمایشگاه راه اندازی شود.

 رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری یک نهاد اجتماعی است که با حمایت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط به رشد و توسعۀ اقتصادی کشور کمک می‌کندگفت :  پارک علم و فناوری حلقۀ اتصال مراکز علمی‌پژوهشی با کارآفرینی است و افراد زیادی در این بستر به تولید علم و ایده‌پردازی مشغول‌اند.

قربانی با پیشنهاد برپایی غرفه ی دائمی کانون پرورش فکری در محل پارک علم و فناوری کودک از پیشنهاد برگزاری نمایشگاه اسباب بازی در محل پارک علم و فناوری به منظور پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان  استان و ارتباط دو طرفه بین سازندگان اسباب بازی و کانون پرورش نیز استقبال کرد.

گفتنی است ؛ با هدف ترویج صنعت بازی و اسباب بازی  مقرر شد پارک علم و فناوری استان شرکت هایی که در حوزه بازی و اسباب بازی فعالیت دارند را به کانون پرورش فکری معرفی کرده تا  زمینه اتصال آنها به نمایشگاه بازی و اسباب بازی کشور فراهم شود همچنین  در صورت امکان در خانه بازی کانون از ظرفیت ها و توانمندی این شرکت ها استفاده شود.

برای مشاهده گزارش تصویری بازدید از پارک علم و فناوری اینجا کلیک کنید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =