برگزاری همایش «پسران حاج‌قاسم» در کانون سیاهکل

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سیاهکل همایش «پسران حاج‌قاسم» را هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت برگزارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان؛ این همایش با همکاری کانون پرورش فکری، فرمانداری، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش و هیئت سیدالشهدا (ع) شهرستان سیاهکل به مرحله اجراگذاشته‌شد و آشناسازی هرچه بیش‌تر نسل کودک و نوجوان با اٌسوه‌های ایثار، مقاومت، باورمندی و ولایت‌پذیری در دستورکارقرارداشت.

طی این ویژه‌برنامه که با همراهی بیش از ۶۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیاهکل انجام‌گرفت، مسئول عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی شهرستان به تشریح ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید، حاج‌قاسم سلیمانی پرداخت و نقش سردار دل‌ها را در شکل‌گیری محور مقاومت و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب غیرقابل انکار توصیف‌کرد.

بهروز آسمانی درهمین حال، سیره عملی سردارشهید، حاج قاسم سلیمانی، الگوپذیری وی از معصومین(ع) و رفتار این شخصیت برجسته با کودکان و نوجوانان را  نمونه خواند و الگو قراردادن فرمانده دل‌ها را خواستارشد.

برگزاری همایش «پسران حاج‌قاسم» در کانون سیاهکل

 تجلیل از مربیان کانون جهت برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های تبیینی و حرکت این مجموعه درجهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و جهاد تبیین، پایان‌بخش صحبت‌های مسئول عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل بود.

بر اساس این گزارش، مداحی، قصه‌گویی از کتاب«سردار گیله‌مردان» با موضوع خاطرات مردم گیلان از روزهای پس از شهادت سردار سلیمانی و برپایی کارگاه نقاشی با محوریت سردار دل‌ها، ازدیگر برنامه‌ها به‌شمارمی‌رفت و درپایان از اعضای شرکت‌کننده در این همایش با اهدای جایزه قدردانی‌شد.

برگزاری همایش «پسران حاج‌قاسم» در کانون سیاهکل

برگزاری همایش «پسران حاج‌قاسم» در کانون سیاهکل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =