گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ با حضور پرشور در راهپیمایی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هفته بصیرت، روز میثاق امت با ولایت و سومین سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سیمانی را گرامی داشتند.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

بر اساس این گزارش، ایستگاه نقاشی به‌همت مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری کانون سمنان با نظارت سکینه پارسا کارشناس‌مسئول فرهنگی‌، هنری و ادبی در مهد آدینه مسجد امام‌خمینی(ره)، برپا و با استقبال پر شور مخاطبان کودک و نوجوان و نمازگزاران روبه‌رو شد.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون شهمیرزاد در آستانه‌ی روز بصیرت علاوه بر انجام فضاسازی با استفاده از سخنان کوتاه رهبری درباره‌ی بصیرت و جوانان، به اجرای فعالیت‌هایی متنوعی در قالب معرفی شخصیت مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی، برگزاری کارگاه خوشنویسی، پخش پویانمایی «تبر»، معرفی و خوانش کتاب «آوازی برای وطن» پرداختند.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، چهارشنبه هفتم دی با حضور ۷۰  دانش‌آموز مدرسه انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی «پیروان ولایت» با دعوت از حجت‌الاسلام‌والمسلمین جباری مربی پرورشی مدرسه در قالب معرفی ایام و وقایع، معرفی شخصیت، معرفی کتاب، شعرخوانی امیرعلی سوری عضو نونگاه مرکز و خوانش دل‌نوشته توسط دانش‌آموزان برگزار شد.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

جباری در این نشست با اشاره به نقش رهبری و روشن‌کردن راه حق از باطل، خاطرنشان کرد: همیشه مراقب فتنه‌ها و فتنه‌جویان باشیم و اجازه ندهیم تا بیگانگان برای سرنوشت کشور عزیزمان تصمیم‌گیری کنند.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

در مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی نشست بصیرتی ویژه ۱۵ عضو دختر نوجوان با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ دینی و انقلابی در قالب معرفی کتاب و بیان روایتی از زندگی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای برگزار شد.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

روز نهم دی نیز مربیان مراکز ثابت و سیار روستایی کانون میامی پس از شرکت در راهپیمایی در مصلای نماز جمعه با برپایی میز خدمت علاوه بر پاسخگویی به مردم به‌ویژه مخاطبان کودک و نوجوان در پذیرایی از نمازگزاران و شرکت در فریضه‌ی نماز و... حضور پر شور داشتند.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

گفتنی است، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی سرخه و شماره یک دامغان نیز با دعوت از دانش‌آموزان و حضور در مدارس به اجرای فعالیت‌های فرهنگی با موضوع سردار سلیمانی و روز بصیرت پرداختند.

گرامی‌داشت حماسه‌ی ۹ دی در کانون سمنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =