جلسه‌ی توجیهی طرح کانون مدرسه ویژه معاونان و رؤسای پرورشی مناطق سمنان

جلسه‌ی توجیهی طرح کانون مدرسه ویژه معاونان و رؤسای پرورشی شهرستان مناطق استان سمنان با دعوت از معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جلسه‌ی توجیهی طرح کانون مدرسه ویژه معاونان و رؤسای پرورشی شهرستان مناطق استان سمنان به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش با دعوت از فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش از ظهر پنج‌شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ به‌صورت مجازی در قالب ویدئوکنفرانس برگزار شد.

جلسه‌ی توجیهی طرح کانون مدرسه ویژه معاونان و رؤسای پرورشی مناطق سمنان

معدنی در ابتدای جلسه با بیان نکات اجرایی طرح کانون مدرسه بر هم‌کاری هرچه بهتر و مؤثرتر معاونان پرورشی و مدیران مدارس، تأکید و اظهار کرد: بهره‌گیری از آموزش غیر رسمی و توجه به علاقه‌مندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان در تربیت نسلی آینده‌ساز، اثرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسزای ظرفیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در تحقق این هدف، بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی برای توسعه‌ی فعالیت‌های تربیتی، پرورش خلاقیت و تجربه‌های جدید یادگیری را از اهداف اصلی این طرح برشمرد.

معدنی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه‌ی عضویت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح، خواستار حضور مدیران مدارس دولتی علاقه‌مند به اجرای طرح در جلسه‌ی شورای فرهنگی مراکز کانون و معرفی رابط از هر مدرسه و تنظیم برنامه‌ی زمان‌بندی برای حضور یک‌روز دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی شد.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان عضو طرح کانون مدرسه، پایان فاز اول در اردی‌بهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

جلسه‌ی توجیهی طرح کانون مدرسه ویژه معاونان و رؤسای پرورشی مناطق سمنان

علی‌اکبر عرب‌خراسانی معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز با اعلام دریافت تفاهم‌نامه‌ی منعقده بین وازرت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر تعامل مؤثر معاونان و مدیران زیرمجموعه با مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون و استفاده از ظرفیت ایجادشده تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =